PracaGrupypl.praca.dyskusjedylematy male i wieksze › Re: dylematy male i wieksze
  • Data: 2010-09-28 14:57:21
    Temat: Re: dylematy male i wieksze
    Od: Piotrek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Wrz, 16:09, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > Krawat pod szyja i klep kod przez 8 godzin, podliczaj faktury, jezdzij
    > wozkiem z jednego konca na drugi, czy co tam jeszcze mozna w pracy robic.
    > Kreatywnego myslenia w tym nie potrzeba, to i CV mozna ustandaryzowac, zeby
    > rownie kreatywnym HRowcom latwiej bylo ogarnac tych kilka informacji na
    > jednej stronie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Krawat do jezdzenia widlakiem? :D
    I obuwie tez pewnie musi miec wyglancowane na blysk?
    Ludzie to maja zyczenia.

    A co do widlaka, to wedlug mnie operator musi jako taka wyobraznie
    przestrzenna posiadac zeby w ciasnym miejscu umiec wyjechac. Wiec
    zupelnego mlota dac nie mozna bo zrobi sobie krzywde albo zniszczy
    cos.