PracaGrupypl.praca.dyskusjeduplikat świadectwa pracy › Re: duplikat świadectwa pracy
  • Data: 2003-09-05 07:51:35
    Temat: Re: duplikat świadectwa pracy
    Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
    wiadomości news:bj72h5$kc2$1@inews.gazeta.pl...

    > Byc moze, ale chyba sie nie rozumiemy.
    > Wydaje mi sie ze wyrazilam sie jasno.

    Rozumiemy się - chodzi mi o ten fragment "W przypadku nie posiadania
    świadectwa pracy, wystawia się drugie za tamten
    okres z aktualna data, pieczęcią i podpisami" a nie o ten który zacytowałaś
    :) Co do tego ksera z pieczęcią, to się zgadzam, ale znam pracodawców,
    którzy mają wszystko w d... i nie mają oryginałów świadectw pracy :/

    Ale, dalsza dyskusja chyba nie ma większego sensu :)

    pozdrawiam cieplutko
    misiczka z Wrocławia

    --
    Każdy, kto nie ma poczucia humoru
    zdany jest na łaskę i niełaskę otoczenia