PracaGrupypl.praca.dyskusjeduplikat świadectwa pracy › Re: duplikat świadectwa pracy
  • Data: 2003-09-04 10:01:14
    Temat: Re: duplikat świadectwa pracy
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bj7189$2gs$1@news.onet.pl...
    > I duże firmy potrafią popełniać błędy ;) W końcu pracują tam tylko ludzie
    :)
    > A tak serio - zastanów się - gdybyś wystawiała duplikat faktury - z jaką
    > datą być ją wystawiła? Z poprzednią, czy z nową? :)

    Byc moze, ale chyba sie nie rozumiemy.
    Wydaje mi sie ze wyrazilam sie jasno.

    --w przypadku swiadectw pracy duplikat to jest skserowany dokument
    oryginalny
    --i potwierdzony aktualna pieczecia z informacja ze to duplikat.

    W koncu firma ktora wydaje swiadectwo pracy, ma jego kopie - musi miec jego
    kopie.

    m.