PracaGrupypl.praca.dyskusjedostep do zawodu adwokata › Re: dostep do zawodu adwokata
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dostep do zawodu adwokata
    Date: Wed, 15 May 2002 20:54:11 +0200

    Użytkownik .Barman napisał:
    > Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    (...)

    > Idac dalej tym tokiem myslenia: weryfikacja dziennikarzy (kto pisze prawde,
    > kto nie i dlaczego ma byc to zgodne z linia obozu rzadzacego - to zdaje sie
    > przerabiaja Bialorusini), weryfikacja managerow, weryfikacja sekretakrek,
    > metalurgow, ksiegowych, muzykow (to juz bylo, o czym uwielbia opowiadac
    > Czeslaw Niemen), aktorow, informatykow i smieciarzy. Fajnie, co?

    Są zawody, które nie wymagają weryfikacji - nie napisałem, że należy ją
    rozciągnąć na wszelkie profesje. Idąc dalej za Twoim tokiem rozumowania
    można stwierdzić, że egzaminy w szkole też są zbędne, bo też można w ich
    czasie kierować się kryteriami niemerytorycznymi.

    (...)

    > No widzisz. Jezeli moge bronic sie sam, to moge wynajac do tego dowlna
    > osobe, chocby byla kucharzem w restauracji. Jezeli uwazam, ze dobrze zna sie
    > na prawie i wybroni mnie, moge go wybrac i zatrudnic.

    Oczywiście, tylko, że nie będzie to adwokat, a kucharz znający prawo.
    Może masz ochtę polecieć rejsowym samolotem z ogrodnikiem za sterami?
    Oczywiście stewardessa poinformuje pasażerów, że pan robi to pierwszy
    raz, ale ma podręcznik i ćwiczył w domu na komputerze.

    Dogbert