PracaGrupypl.praca.dyskusjedostep do zawodu adwokata › Re: dostep do zawodu adwokata
  • Data: 2002-05-23 22:33:49
    Temat: Re: dostep do zawodu adwokata
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "wiola" <w...@w...pl> wrote in message
    news:acjn6h$2mb$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > idąc twoim tokiem myslenia, proponuję znieśc nawet egzamin na prawo
    > jazdy........dlaczego ktos ma za mnie decydować czy potrafie jeździć czy
    > nie, po co mi forma certyfikatu w postaci małego kartonika, po co mi
    egzamin
    > magisterski pośwaidczający pewne umiejetności zawodowe, przecież każdy
    może
    > pracować w moim zawodzie.......................człowieku zastanów się!!!

    A nie moglby?? moze jest samoukiem i jest lepszy od ciebie, a na takie
    bzdety jak
    zdawanie egzaminow nie mial czasu??
    Nie wiem czemu wielu ludzi twierdzi ze czlowiek z papierem jest lepszy od
    tego bez.
    Einstein ledwo skonczyl politechnike i niech go zacytuje:
    "to cud, że współczesne metody kształcenia nie zdusiły we mnie całkowicie
    świętego
    zapału i dociekliwości" to tak a propo dzisiejszego systemu edukacji, ktory
    jest
    skierowany na sredniakow nie na geniuszy ;))