PracaGrupypl.praca.dyskusjedostep do zawodu adwokata › Re: dostep do zawodu adwokata
  • Data: 2002-05-15 18:44:48
    Temat: Re: dostep do zawodu adwokata
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Stachlewski napisał:
    > "No Name" <v...@w...pl> wrote in message

    > Tak. Chcę mieć możliwość takiego wyboru.
    > Moje zdrowie, moje pieniądze.

    Taki wybór masz - nikt nie broni leczyć się u kogo popadnie. Nadmiar
    urzędniczej kontroli jest kryminogenny i korupcjotwórczy - jednak
    nigdzie na świecie nie jest tak, że wolno wszystko, każdemu i zawsze.
    Gdyby można było leczyć ludzi bez znaczących uprawnień, to znalazłoby
    się kilku takich, którym bardziej podobają się Twoje pieniądze, niż
    studia medyczne i zesuliby Twój organizm za niezły grosz. Idąc do
    doktora nie pytasz go o dyplom, bo wiesz, że ktoś sprawdził go za
    Ciebie. Nie jest możliwe rozsądzanie o cudzych kwalifikacjach w każdej
    sprawie, bo po prostu nie ma na to czasu. Doprowadzając do absurdu Twój
    pogląd: do wypadków mogą jeździć weterynarze, bo mają np. bliżej, a koń
    w środku podobny do człowieka.

    Dogbert