PracaGrupypl.praca.dyskusjedostep do zawodu adwokata › Re: dostep do zawodu adwokata
  • Data: 2002-05-23 22:22:54
    Temat: Re: dostep do zawodu adwokata
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "wiola" <w...@w...pl> wrote in message
    news:acjn6h$2mb$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > idąc twoim tokiem myslenia, proponuję znieśc nawet egzamin na prawo
    > jazdy........dlaczego ktos ma za mnie decydować czy potrafie jeździć czy
    > nie, po co mi forma certyfikatu w postaci małego kartonika,

    Właściciel drogi może wprowadzać wymóg posiadania dowolnego
    kartonika. Niemniej jeżdżąć po swoim prywatnym terenie,
    takowego nie potrzebujesz i żadna ustawa ci tego nie nakazuje.

    > po co mi egzamin
    > magisterski pośwaidczający pewne umiejetności zawodowe, przecież każdy może
    > pracować w moim zawodzie.......................człowieku zastanów się!!!

    A ty naucz się czytać ze zrozumieniem.
    Spróbuj zrozumieć różnicę między możliwością posiadania
    certyfikatu, a przymusem posiadania certyfikatu.

    Stach