PracaGrupypl.praca.dyskusje › ??? doraźne zajęcie (dla programisty) ???

  • 1. Data: 2005-01-06 12:03:18
    Temat: ??? doraźne zajęcie (dla programisty) ???
    Od: "R.Magdziarz" <r...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie proszę o pomoc/poradę w związku z następującym problemem, na który
    kompletnie nie mam pomysłu.

    Jestem z zawodu informatykiem/programistą. Straciłem jednak pracę i aktualnie
    się przekwalifikuję (zmieniam specjalność na systemy Internetowe) na coś na co
    pozwala mi moje kiepskie zdrowie. W związku z tym aktualnie nie mam pracy. Stąd
    pytanie: czym się doraźnie zająć? Myślałem o następujących rzeczach: jakieś
    zajęcie na komputerze (wprowadzanie danych? testowanie programów? przepisywanie
    tesktów?), sprzątanie (każda dobra byle uczciwa), strużowanie lub praca
    fizyczna (ale koliduje ze słabym zdrowiem). Trudno mi jest znaleźć jakieś
    tymczasowe zajęcie, żeby się utrzymać i nie paść ofiarą naciągaczy.

    Podstawowe dane o mnie:
    Wykształcenie wyższe (Informatyka UW, specjalizacja: inżynieria oprogramowania)
    Miejsce zamieszkania: Warszawa-Ursus
    Doświadczenia zawodowe: programowanie i testowanie (SAP R/3, technologie
    Microsoft), bazy danych (SQL Server), trochę HTML, Windows/Unix.
    Języki obce: Średniozaawansowany angielski; podstawowy francuski; podstawowy
    rosyjski.
    Zainteresowania: Informatyka, filozofia, religie, nauka, biznes, malarstwo.
    Zdolności: plastyczne.

    Bardzo dziękuję za pomoc, bo sytuacja jest dla nie trudna.

    Robert Magdziarz
    GSM 0508609355
    r...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-01-06 12:15:50
    Temat: Re: ??? doraźne zajęcie (dla programisty) ???
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "R.Magdziarz" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1a6e.00000446.41dd2906@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > przepisywanie
    > tesktów?), sprzątanie (każda dobra byle uczciwa),

    Sprzatanie z takim doswiadczeniem ????, chyba cos tu jest nie TAKK :/,

  • 3. Data: 2005-01-06 12:20:04
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

> [...]
    wiadomości news:1a6e.00000446.41dd2906@newsgate.onet.pl...

    > się przekwalifikuję (zmieniam specjalność na systemy Internetowe) na coś
    [...]

> [...]

    > Microsoft), bazy danych (SQL Server), trochę HTML, Windows/Unix.
    > Języki obce: Średniozaawansowany angielski; podstawowy francuski;

    A mozesz napisac, o co chodzi z tym Twoim slabym zdrowiem? Tzn. jaki rodzaj
    prac jest wykluczony? Masz na to grupe inwalidzka? Bo kwalifikacje wygladaja
    tak, ze cos przyzwoitego w stolicy w zawodzie wyuczonym powinno sie dla
    Ciebie znalezc bez wiekszych problemow. A jesli nie tam, to w np. Wroclawiu
    na pewno (popyt na informatykow trwa).

    I.

  • 4. Data: 2005-01-06 13:45:39
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > Ciebie znalezc bez wiekszych problemow. A jesli nie tam, to w np. Wroclawiu

    Nie mogę pracować w stresie ze względu na problemy mniej-więcej nerwicowe i
    kardiologiczne. Wskazana jest mi praca w nienormowanym czasie pracy, np. w
    domu. Pracując w firmie (stąd doświadczenie) byłem kilkanaście razy na
    zwolnieniach a dwa razy w szpitalu (tak działa na mnie stres - programiści
    pracują pod presją czasu).
    Dzięki za chęci. Proszę o pomoc, bo nie mam środków, a służba zdrowia robi co
    może żeby pomocy finansowej nie udzielić. Jako bezrobotny zarejestrować się nie
    mogę, bo wynajmuję mieszkanie, chociaż opłaty i podatek wszystko mi zabierają.
    R.

  • 5. Data: 2005-01-06 13:49:14
    Od: "RM" <r...@p...onet.pl>

    > Sprzatanie z takim doswiadczeniem ????, chyba cos tu jest nie TAKK :/,

    Wszystko jest tak jak napisałem. Nie mogę jednak pracować w firmach bo nie mam
    na to zdrowia, a programiści SAP (co robiłem) pracują w dużych firmach.
    R.

  • 6. Data: 2005-01-06 14:17:26
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    się nie
    > mogę, bo wynajmuję mieszkanie, chociaż opłaty i podatek wszystko mi

    Jest malo prawdopodobne, zeby list na ppd poskutkowal pomoca w postaci
    takiej, ze ktos z obecnych tu przedsiebiorcow zlituje sie i Cie zatrudni. W
    zawodzie informatyka nie zatrudnia sie ze wspolczucia. Grupa jest dobra do
    udzielania rad i naprawde chyba tylko tyle czy tez az tyle mozesz sie tu
    spodziewac.

    - za problemy ze zdrowiem powodujace niezdolnosc do pracy mozna otrzymac
    rente - probowales?

    - stres, presja czasu itd. maja rozne oblicza - moze Twoja firma byla chora
    (zla atmosfera, mobbing etc.) i w innej spokojnie bys wytrzymal takie samo
    tempo pracy, ale w ludzkich warunkach, wsrod zyczliwosci i z dobrymi
    "odstresowywaczami" /zajecia sportowe, wyjscia z kumplami do pubu/. Moze nie
    nalezy pospiesznie stwierdzac, ze nie nadajesz sie do pracy w fimie. Sprobuj
    sie jeszcze gdzies zatrudnic - gdzies, gdzie jest dobra atmosfera. Wywiedz
    sie przez kolegow, gdzie tak jest.

    - lap zlecenia na freelancerskich serwisach typu guru.com - dla programistow
    jest duzo zlecen. Pracujesz wtedy z domu.

    - lecz sie. nerwica jest uleczalna albo przynamniej zaleczalna, nie ma sensu
    sobie marnowac zycia przez reakcje psychosomatyczne.

    I.

  • 7. Data: 2005-01-06 19:27:25
    Od: "cyrusNew" <d...@w...pl>

    Użytkownik "majkel" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "R.Magdziarz" <r...@p...onet.pl> napisał
    > w wiadomości news:1a6e.00000446.41dd2906@newsgate.onet.pl...

    > Sprzatanie z takim doswiadczeniem ????, chyba cos tu jest nie TAKK :/,

    doświadczenie? - jeśli pracowałeś z SAP-em to radziłbym się tego trzymać.
    Mało kto teraz szuka znajomości tylko HTML-a albo tylko SQL servera. Raczej
    będzie to PHP+HTML+javascript+Mysql, albo platforma .NET (C#/VB.NET/ASP.NET)
    + SQL Server. Możesz wziąść się za sprzątanie albo coś nie związanego z
    zawodem żeby odpocząć, ale radziłbym poszerzać wiedzę.

    moje 2 grosze

  • 8. Data: 2005-01-06 20:10:29
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-06, RM <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Wszystko jest tak jak napisałem. Nie mogę jednak pracować w firmach bo
    > nie mam na to zdrowia, a programiści SAP (co robiłem) pracują w dużych
    > firmach.
    Wystarczy Ci doświadczenia na niezależnego konsultanta?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    sklepowa: a 18 latek mamy?
    Anetek: a mamy, mamy, nawet 30...

  • 9. Data: 2005-01-07 08:15:14
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Immona napisał(a):
> [...]
    >
    > - lecz sie. nerwica jest uleczalna albo przynamniej zaleczalna, nie ma sensu
    > sobie marnowac zycia przez reakcje psychosomatyczne.

    O ile mi wiaodomo są aukcje za dany projekt dostakjesz kasę ale musisz
    poszukac na stronach ang.

  • 10. Data: 2005-01-08 15:29:41
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > O ile mi wiaodomo są aukcje za dany projekt dostakjesz kasę ale musisz
    > poszukac na stronach ang.

    to mnie tez zaciekawilo, macie moze jakis link do takich stronek?