PracaGrupypl.praca.dyskusje??? doraźne zajęcie (dla programisty) ??? › Re: ??? doraźne zajęcie (dla programisty) ???
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ??? doraźne zajęcie (dla programisty) ???
    Date: Thu, 6 Jan 2005 15:17:26 +0100

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1a6e.000004ba.41dd4102@newsgate.onet.pl...

    > Nie mogę pracować w stresie ze względu na problemy mniej-więcej nerwicowe
    > kardiologiczne. Wskazana jest mi praca w nienormowanym czasie pracy, np. w
    > domu. Pracując w firmie (stąd doświadczenie) byłem kilkanaście razy na
    > zwolnieniach a dwa razy w szpitalu (tak działa na mnie stres - programiści
    > pracują pod presją czasu).
    > Dzięki za chęci. Proszę o pomoc, bo nie mam środków, a służba zdrowia robi
    co
    > może żeby pomocy finansowej nie udzielić. Jako bezrobotny zarejestrować
    się nie
> [...]
    zabierają.

    Jest malo prawdopodobne, zeby list na ppd poskutkowal pomoca w postaci
    takiej, ze ktos z obecnych tu przedsiebiorcow zlituje sie i Cie zatrudni. W
    zawodzie informatyka nie zatrudnia sie ze wspolczucia. Grupa jest dobra do
    udzielania rad i naprawde chyba tylko tyle czy tez az tyle mozesz sie tu
    spodziewac.

    - za problemy ze zdrowiem powodujace niezdolnosc do pracy mozna otrzymac
    rente - probowales?

    - stres, presja czasu itd. maja rozne oblicza - moze Twoja firma byla chora
    (zla atmosfera, mobbing etc.) i w innej spokojnie bys wytrzymal takie samo
    tempo pracy, ale w ludzkich warunkach, wsrod zyczliwosci i z dobrymi
    "odstresowywaczami" /zajecia sportowe, wyjscia z kumplami do pubu/. Moze nie
    nalezy pospiesznie stwierdzac, ze nie nadajesz sie do pracy w fimie. Sprobuj
    sie jeszcze gdzies zatrudnic - gdzies, gdzie jest dobra atmosfera. Wywiedz
    sie przez kolegow, gdzie tak jest.

    - lap zlecenia na freelancerskich serwisach typu guru.com - dla programistow
    jest duzo zlecen. Pracujesz wtedy z domu.

    - lecz sie. nerwica jest uleczalna albo przynamniej zaleczalna, nie ma sensu
    sobie marnowac zycia przez reakcje psychosomatyczne.

    I.