PracaGrupypl.praca.dyskusje › troche PIT'owania

  • 1. Data: 2005-01-06 08:45:40
    Temat: troche PIT'owania
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Witam,
    Sluchajcie dostalam juz PIT i w sumie z checia bym sie rozliczyla jednak mam
    dziwna sytuacje. Przez trzy miesiace w 2004r. pracowalam na podstawie umowy
    o prace w jednej firmie. Dostalam wynagrodzenie za jeden miesiac - gotowka.
    Za dwa pozostale - sprawa w sadzie pracy. Wiem ze firma wyniosla sie
    totalnie z Polski i nie ma zadnych kontaktow z nia. Z tego co rozmawialam z
    ksiegowa to podatek i zusy nie byly w ogole placone. I teraz pytanko - co
    mam robic. Czy w picie rocznym w ogole nie uwzgledniac tego
    jednomiesiecznego dochodu???

    z gory dzieki za odp:)
    --
    Kasik
    GG:243137

  • 2. Data: 2005-01-06 08:47:03
    Temat: Re: troche PIT'owania
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    > Sluchajcie dostalam juz PIT i w sumie z checia bym sie rozliczyla jednak
    mam

    acha... PIT ktory dostalam to z innej firmy.

    Kasik
    GG:243137
    mail: kasik.s_at_wp.pl