PracaGrupypl.praca.dyskusje › SEP

  • 1. Data: 2005-01-05 22:56:24
    Temat: SEP
    Od: "Doberman" <d...@p...onet.pl>

    Posiadam SEP dozoru i eksploatacji w 1 i 2 grupie.
    Zastanawiam się czy mogę z tymi uprawnieniami dokonywać pomiarów.

    Marek Tokarz
    gg://1539322

  • 2. Data: 2005-01-06 06:04:13
    Temat: Re: SEP
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Nieeeee, bo pomiary to oddzielna sprawa, i tu dobrze jest jak sie ma jakas
    praktyke w tym kierunku :)

  • 3. Data: 2005-01-06 09:20:43
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Posiadam SEP dozoru i eksploatacji w 1 i 2 grupie.
    > Zastanawiam się czy mogę z tymi uprawnieniami dokonywać pomiarów.

    Nastepny przypadek wydania swiadectwa komus kto prawdopodobnie go nie
    powinien ogladac. Skoro masz D to powinienes znac przepisy !!!

    Adam
    PS
    Dopuki nie bedzie pisemnych egzaminow SEP doputy ich papierki nie wiele beda
    mowic o kwalifikacjach !!!