PracaGrupypl.praca.dyskusje??? doraźne zajęcie (dla programisty) ??? › ??? doraźne zajęcie (dla programisty) ???
    From: "R.Magdziarz" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ??? doraźne zajęcie (dla programisty) ???
    Date: 6 Jan 2005 13:03:18 +0100

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie proszę o pomoc/poradę w związku z następującym problemem, na który
    kompletnie nie mam pomysłu.

    Jestem z zawodu informatykiem/programistą. Straciłem jednak pracę i aktualnie
    się przekwalifikuję (zmieniam specjalność na systemy Internetowe) na coś na co
    pozwala mi moje kiepskie zdrowie. W związku z tym aktualnie nie mam pracy. Stąd
    pytanie: czym się doraźnie zająć? Myślałem o następujących rzeczach: jakieś
    zajęcie na komputerze (wprowadzanie danych? testowanie programów? przepisywanie
    tesktów?), sprzątanie (każda dobra byle uczciwa), strużowanie lub praca
    fizyczna (ale koliduje ze słabym zdrowiem). Trudno mi jest znaleźć jakieś
    tymczasowe zajęcie, żeby się utrzymać i nie paść ofiarą naciągaczy.

    Podstawowe dane o mnie:
    Wykształcenie wyższe (Informatyka UW, specjalizacja: inżynieria oprogramowania)
    Miejsce zamieszkania: Warszawa-Ursus
    Doświadczenia zawodowe: programowanie i testowanie (SAP R/3, technologie
    Microsoft), bazy danych (SQL Server), trochę HTML, Windows/Unix.
    Języki obce: Średniozaawansowany angielski; podstawowy francuski; podstawowy
    rosyjski.
    Zainteresowania: Informatyka, filozofia, religie, nauka, biznes, malarstwo.
    Zdolności: plastyczne.

    Bardzo dziękuję za pomoc, bo sytuacja jest dla nie trudna.

    Robert Magdziarz
    GSM 0508609355
    r...@p...onet.pl