PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: dodatkowe zajecie, jak to jest?

  • 1. Data: 2002-01-01 21:36:25
    Temat: Re: dodatkowe zajecie, jak to jest?
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    europaq <e...@p...com> wrote:
    > Czesc,
    > Zastanawiam sie, zeby podjac na czesc etapu dodatkowa prace. Byc moze
    > nawet bede musial zalozyc wlasna dzialanosc.
    > Co prawda jestem zobowiazany do tego, zeby w podobnych przypadkach
    > prosic o zgode mojego obecnego pracodawce.
    na jakiej podstawie?
    czy masz jakis specjalny zapis w umowie o prace?

    bo jesli nie, to wystarczy, jesli SAM przypilnujesz (jesli wchodzi w gre takie
    ryzyko) czy przypadkiem Twoje skladki na FUS (emerytalny i rentowy) nie
    przekroczyly progu rocznego i powiesz to w odpowiednim momencie w ksiegowosci.
    A ksiegowosc wcale nie musi od razu z tym leciec do szefa (i raczej nie poleci,
    jesli nie dostala jakiegos specjalnego "prikazu" ;)).

    pozdrawiam

    romek

  • 2. Data: 2002-01-02 09:24:18
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    Witam

    "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> wrote in message
    [...]
> [...]
    > ryzyko) czy przypadkiem Twoje skladki na FUS (emerytalny i rentowy) nie
    > przekroczyly progu rocznego i powiesz to w odpowiednim momencie w

    O ile mi wiadomo, to jeśli w grę wchodzi więcej niż jeden pracodawca,
    to u każdego "licznik progów" bije niezależnie. Ew. niedomów uzupełnia się
    w rozliczeniu rocznym. Czy też źle mi wiadomo ?

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 3. Data: 2002-01-02 20:00:34
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

> [...]
    > to u każdego "licznik progów" bije niezależnie. Ew. niedomów uzupełnia się
    > w rozliczeniu rocznym. Czy też źle mi wiadomo ?
    podatkowo jest rozliczenie roczne.
    FUSowego nie ma, wiec jesli ma sie kilka zrodel dochodu trzeba samemu pilnowac
    granicy...

    pozdrawiam

    romek