PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: CZy ktoś znalazł pracę poprzez....

  • 1. Data: 2002-01-01 15:21:27
    Temat: Re: CZy ktoś znalazł pracę poprzez....
    Od: "martin" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Extremeart X" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a0c893$l5e$1@news.onet.pl...
    > CZy ktoś z Was grupowiczów znalazł pracę poprzez grupę dyskusyjną??
    > (np taką normalną pełny etat zus etc...)
    > Pozdrawiam
    > --
    > "Sniki"- Mirek Dobrzański
    > tel. 501 750 147
    > r...@r...pl
    > www.rowerownia.pl
    >

    > Czytając posty jestem zaskoczony pozytywnymi wypowiedziami ,ja próbuję
    podjąć nową pracę czy też działalność / mogę zainwestować w swoje miejsce
    pracy/ od kilku miesiecy ale bez wyraźnego efektu.Oczywiście, otrzymałem
    propozycje, ale takie jak na drugiej stronie dodatku : Praca w Gazecie
    Wyborczej, której z zasady się nie czyta.Na tej stronie przeważją ogłoszenia
    niepoważne o chałupnictwie czy też łańcuszkach. i takie też otrzymałem
    przez internet.Tak, że szkoda czasu na czytanie.
    Swoją drogą jeżeli podjeliście pracę dzięki czy też za pomocą internetu ,
    prosze przedstawcie w jakich dziedzinach ?
    pozd.
    P.S Kilka tygodni wstecz zadałem podobne pytanie ale nie spotkało się z
    takim odzewem.

  • 2. Data: 2002-01-02 12:35:16
    Od: krislob <k...@w...pl>

    odnosnie pelny etat..itepe to powiem ci ze nie, bo jeszcze mi nie jest
    potrzebna, ale mialem juz kilka ofert (przyszly do mnie, nie ja do
    nich :) Za to z szukaniem zlecen przez net nie ma problemu, czasem
    bywaja tylko problemy z dluznikami, ale i to sie da zalatwic.

    krzych