PracaGrupypl.praca.dyskusje › LIRA czy ktos o nich slyszał

  • 1. Data: 2002-01-01 20:28:35
    Temat: LIRA czy ktos o nich slyszał
    Od: "kieł'ek" <k...@p...onet.pl>

    Czy mógłby ktoś potwierdzić wiarygodność
    Internetowego Biura Pośrednictwa Pracy LIRA
    Pobierajq rocznq opłate za uslugi w wysokosci 25 PLN
    Musze byc pewny zanim skorzystam z ich oferty

    pozdrawiam
    kieł'ek

  • 2. Data: 2002-01-01 21:43:18
    Temat: Re: LIRA czy ktos o nich slyszał
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    "kieł'ek" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy mógłby ktoś potwierdzić wiarygodność
    > Internetowego Biura Pośrednictwa Pracy LIRA
    > Pobierajq rocznq opłate za uslugi w wysokosci 25 PLN
    > Musze byc pewny zanim skorzystam z ich oferty

    Ja bym nie skorzystal, ale jest to moja prywatna ocena tego typu
    hmm __jak dla mnie__ naciagactwa.

    pozdrawiam

    romek

  • 3. Data: 2002-01-02 06:31:34
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a0tahm$j60$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    [ciach]
    Ja kiedyś pisałem, przysłali mi jakąś ankietę w Excelu, a akurat padł, więc
    pisałem ponownie za jakiś czas i kicha. No to jak oni mnie, to ja ich. Z
    drugiej strony pewnie zaryzykuję w końcu te 25 zeta, może będę ich
    przedostatnim oskubanym jeleniem ;-P

    > pozdrawiam
    >
    > romek
    pozdrowionka
    zairazki

  • 4. Data: 2002-01-02 07:08:25
    Od: c...@a...pl (Cezary Stypulkowski)

    Subject: LIRA czy ktos o nich slyszał

    >Czy mógłby ktoś potwierdzić wiarygodność
    >Internetowego Biura Pośrednictwa Pracy LIRA
    >Pobierajq rocznq opłate za uslugi w wysokosci 25 PLN
    >Musze byc pewny zanim skorzystam z ich oferty

    a to chyba podchodzi pod paragraf...
    nie mozna pobierac pieniedzy od potencjalnych pracownikow...
    pozatym posrednictwo pracy moze chyba tylko swiadczyc placowka
    typu urzad pracy...

    pozdr.
    Czarek

  • 5. Data: 2002-01-02 12:32:35
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On 2 Jan 2002 08:08:25 +0100, c...@a...pl (Cezary
    Stypulkowski) wrote:

    >a to chyba podchodzi pod paragraf...
    >nie mozna pobierac pieniedzy od potencjalnych pracownikow...
    >pozatym posrednictwo pracy moze chyba tylko swiadczyc placowka
    >typu urzad pracy...
    na takei uslugi trzeba miec jakas licencje czy przyzwolenie - to raz
    nie wierzcie w internetowe posrednictwo pracy, bo to nic innego niz
    szukanie dla was pracy na serwisach typu gratka.pl lub na grupach
    dyskusyjnych typu pl.praca.oferowana i mowienie ze to oni ci znalezli
    prace. Z moich doswiadczen wynika, ze lepiej samemu sobie wejsc na
    gratka.pl i zapisac sie na mailowe informowanie o pracy, ofert jest
    moc, szanse duze, a koszty z twojej strony zadne - to dwa ;)

    krzych