eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje.doc, .rtf, czy .pdf › Re: .doc, .rtf, czy .pdf
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: .doc, .rtf, czy .pdf
    Date: Tue, 16 Aug 2005 19:04:19 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 28
    Sender: t...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <op.svl1phwefrn0ri@donkichot>
    References: <ddt51c$3li$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dhc40.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1124211866 8604 83.23.184.40 (16 Aug 2005 17:04:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Aug 2005 17:04:26 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 0533-1, 2005-08-16), Outbound message
    User-Agent: Opera M2/8.02 (Win32, build 7680)
    X-Original-Organization: Odrażający Brudni Źli, Inc.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:157656
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 16-08-2005 o 18:42:14 Marco <m...@b...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > W jakim formacie radzicie wysyłać list motywacyjny i CV ? Moim zdaniem,
    > najprofesjonalniej wyglądałby .pdf, ale czy mozna mieć pewność, że
    > wszyscy mają zainstalowanego AR (co znając wiele firm, nie jest
    > niemożliwe) ?

    (swoją drogą, offtopicznie: Adobe Reader jest do niczego - należy używać
    Foxita, który zamiast 30 sekund uruchamia sie w 3 i zamiast 20MB waży 1,
    oraz nie potrzeba go instalować; istnieją podobno jakieś
    super-duper-wypasione-z-bajerami PDFy zrobione hipernajnowszymi wersjami
    Acrobata, z którymi Foxit sobie nie radzi, ale żadnych takich PDFów
    jeszcze na oczy nie widziałem)

    > Czy może olać "profesjonalizm", na który i tak nikt nie zwróci uwagi i
    > zdać się na .doc ?

    Było wałkowane wiele razy na tej grupie, niestety wychodzi na to, że DOC,
    ze standardowymi czcionkami Windowsa (Arial, Verdana, Tahoma, Times New
    Roman) - tabela z najmniejszą możliwie (czyli =0) ilością bajerów typu
    kolumny i sekcje, jest najbezpieczniejszy w sensie dotarcia do odbiorcy,
    czyli pani Kasi z sekretariatu. Ale PDFa, moim zdaniem, nie zaszkodzi
    dorzucić.

    --
    Odkąd myślę samodzielnie, głosuję na JK-M. http://pjkm.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1