PracaGrupypl.praca.dyskusje.doc, .rtf, czy .pdf › Re: .doc, .rtf, czy .pdf
  • Data: 2005-08-17 10:48:22
    Temat: Re: .doc, .rtf, czy .pdf
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marco wrote:
    > Witam,
    > W jakim formacie radzicie wysyłać list motywacyjny i CV ? Moim zdaniem,
    > najprofesjonalniej wyglądałby .pdf, ale czy mozna mieć pewność, że
    > wszyscy mają zainstalowanego AR (co znając wiele firm, nie jest
    > niemożliwe) ? Czy może olać "profesjonalizm", na który i tak nikt nie
    > zwróci uwagi i zdać się na .doc ?

    Ja wysyłam najczęściej w .doc. Doszedłem do takiego wniosku, gdy
    sobie wyobraziłem kto odbiera zazwyczaj aplikacje i jaka jest
    jego siła dociekania "w czym otworzyć ten plik ?", a i jeszcze
    dodając do tego obecny prawie wszędzie OS i pakiet biurowy :)
    Zdarza się nieraz w .txt czy .rtf, ale w przypadku gdy jest
    to wyraźnie zaznaczone w ogłoszeniu.