eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje.doc, .rtf, czy .pdf › Re: .doc, .rtf, czy .pdf
  • Data: 2005-08-16 17:04:19
    Temat: Re: .doc, .rtf, czy .pdf
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 16-08-2005 o 18:42:14 Marco <m...@b...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > W jakim formacie radzicie wysyłać list motywacyjny i CV ? Moim zdaniem,
    > najprofesjonalniej wyglądałby .pdf, ale czy mozna mieć pewność, że
    > wszyscy mają zainstalowanego AR (co znając wiele firm, nie jest
    > niemożliwe) ?

    (swoją drogą, offtopicznie: Adobe Reader jest do niczego - należy używać
    Foxita, który zamiast 30 sekund uruchamia sie w 3 i zamiast 20MB waży 1,
    oraz nie potrzeba go instalować; istnieją podobno jakieś
    super-duper-wypasione-z-bajerami PDFy zrobione hipernajnowszymi wersjami
    Acrobata, z którymi Foxit sobie nie radzi, ale żadnych takich PDFów
    jeszcze na oczy nie widziałem)

    > Czy może olać "profesjonalizm", na który i tak nikt nie zwróci uwagi i
    > zdać się na .doc ?

    Było wałkowane wiele razy na tej grupie, niestety wychodzi na to, że DOC,
    ze standardowymi czcionkami Windowsa (Arial, Verdana, Tahoma, Times New
    Roman) - tabela z najmniejszą możliwie (czyli =0) ilością bajerów typu
    kolumny i sekcje, jest najbezpieczniejszy w sensie dotarcia do odbiorcy,
    czyli pani Kasi z sekretariatu. Ale PDFa, moim zdaniem, nie zaszkodzi
    dorzucić.

    --
    Odkąd myślę samodzielnie, głosuję na JK-M. http://pjkm.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1