PracaGrupypl.praca.dyskusje › dobre zarabianie bez czytania maili i łańcuszków

  • 1. Data: 2004-10-16 20:26:49
    Temat: dobre zarabianie bez czytania maili i łańcuszków
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    Chciałbym Ci przedstawić naprawdę dobry program do zarabiania w sieci. Jest
    kilkasetrazy łatwiejszy i szybciej zarabiający od czytania maili. Polega na
    tym, że wąski pasek programu pojawia ci się na pulpicie i nic nie musisz
    robić tylko włączyć program. Pytasz się: to jaką korzyść ma ten co Ci będzie
    dawał kasę. A no taką że w tym wąskim pasku są wyświetlane reklamy na które
    w ogóle nie musisz zwracać uwagi. Za godzinę otrzymujesz
    równowartość1$=3,5zł. Taką kasę to nawet w prawdziwej pracy ludzie nie mają,
    a za czytanie maili to byś dostał tyle mniej więcej po 2000-3000
    przeczytanych linków każdy po te 30-50sekund.
    Naprawdę warto. www.mider6.republika.pl NAPRAWDĘ WARTO!!!

    Pozdrawiam Marcin

  • 2. Data: 2004-10-16 20:55:23
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 16 Oct 2004 22:26:49 +0200, "marcin"
    <m...@p...fm> zakodował:

    >Za godzinę otrzymujesz
    >równowarto?ć1$=3,5zł. Tak? kasę to nawet w prawdziwej pracy ludzie nie maj?,

    Serio? Twoim zdaniem pracując zgodnie z KP nie da się zarobić 560PLN?
    Przecież nawet minimalna płaca jest wyższa (o średniej już nie
    wspominając).

    A skoro mowa o "nie prawdziwej pracy" - to NTG.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2004-10-17 10:00:29
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > a za czytanie maili to byś dostał tyle mniej więcej po 2000-3000
    > przeczytanych linków każdy po te 30-50sekund.

    Co to za świetny interes?
    Ja jakbym miał taki interes to bym się z nikim nie dzielił!
    Bo i po co dzielić zyski kiedy można je mieć wyłącznie dla siebie?!

    Kolejny łańcuszek szczęścia. Tylka dla kogo?

    michał

  • 4. Data: 2004-10-18 09:38:04
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "marcin" <m...@p...fm> wrote in message

    > w ogóle nie musisz zwracać uwagi. Za godzinę otrzymujesz
    > równowartość1$=3,5zł. Taką kasę to nawet w prawdziwej pracy ludzie nie
    mają,

    rotfl

    btw, czy sugerujesz, ze ta twoja oferta "pracy" jest nie-prawdziwa? Wzbudza
    to moje watpliwosci, moze nawet wywolac podejrzenia. Nieprofesjonalizmem
    swojego spamu odstraszasz potencjalnych klientow "marcinie". Popraw sie, a
    jeszcze beda z ciebie (...).

    marek

  • 5. Data: 2004-10-18 15:31:37
    Od: "Beata " <b...@g...pl>

    marcin <m...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > a za czytanie maili to byś dostał tyle mniej więcej po 2000-3000
    > przeczytanych linków każdy po te 30-50sekund.

    proszę pochwalić się przekazem lub innym dowodem płatności.

    <http://tinyurl.com/5vczx>