PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto pomoze - Poznan

  • 1. Data: 2004-10-16 19:04:31
    Temat: kto pomoze - Poznan
    Od: "drazek" <m...@p...onet.pl>

    Kto mi pomoze w napisaniu pracy mgr? Najlepiej ktos z poznania lub okolic.
    Praca co prawda na temat kanalizy ale o charakterze ekonomicznym.

  • 2. Data: 2004-10-16 19:34:26
    Temat: Re: kto pomoze - Poznan
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 16 Oct 2004 21:04:31 +0200, drazek <m...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Kto mi pomoze w napisaniu pracy mgr? Najlepiej ktos z poznania lub
    > okolic.
    > Praca co prawda na temat kanalizy ale o charakterze ekonomicznym.

    Napisz do "Miodowych lat" - tam pracuje specjalista.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-10-16 19:39:08
    Od: "drazek" <m...@p...onet.pl>

    Tadziu Norek ma zapełniony kalendarz na najblizsze miesiące. Podobno pisze
    jakiemuś rolnikowi w garniturze i dobrze dobranym krawacie. Musi sie spieszyc
    zeby przed wyborami ów rolnik zdarzyl sie obronic

  • 4. Data: 2004-10-17 18:29:08
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    drazek napisał(a), że:

    > Tadziu Norek ma zapełniony kalendarz na najblizsze miesiące. Podobno
    > pisze jakiemuś rolnikowi w garniturze i dobrze dobranym krawacie.
    > Musi sie spieszyc zeby przed wyborami ów rolnik zdarzyl sie obronic

    ^^^^^^^

    Faktycznie - niech ktoś za Ciebie napisze...
    --
    Pozdrawiam - Marek

    Mówią, że ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła.....
    Ale po co ryzykować? - Ronald Reagan