PracaGrupypl.praca.dyskusje › do moderatorów pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-07-20 20:21:18
    Temat: do moderatorów pl.praca.oferowana
    Od: "EMKA Doradztwo Szkolenia" <R...@w...pl>

    Witam,
    Nie rozumiem jednej sprawy: w ogłoszeniu które dałam na liscie była nazwa
    mojej firmy, moje imie i nazwisko oraz nr telefonu. jestem osoba
    pośrednicząca pomiedzy pracodawcą - moim klientem i ewentualnymi
    kandydatami, dyskrecję i poufność zapewniam obu stronom.
    Jak to się dzieje, że moje ogłoszenie nie zostało zamieszczone, podczas gdy
    pojawiają się ogloszenia firm działających na podobnych do mojej zasadach
    ( np. most wanted)
    I o co tu tak naprawdę chodzi?
    pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2004-07-20 20:32:16
    Temat: Re: do moderatorów pl.praca.oferowana
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > pojawiają się ogloszenia firm działających na podobnych do mojej zasadach

    prawdopodobnie masz ustawione zle kodowanie czytnika
    powinnas miec iso-88592

    Moderator grupa pl.praca.oferowane stara sie rygorystycznie przestrzegac FAQ i w
    zwiazku z tym kodowania.

    Czy wyslalas do niego maila z zapytaniem o przyczyny?
    Mimo, ze bierze udzial w dyskusjach na grupie, nie lubi udzielac konkretnych
    odpowiedzi na grupie, woli odpowiadac wylacznie na maile oraz preferuje
    odpowiedzi niejasne i zagadkowe - przynajmniej na grupie, mozliwe, ze na maila
    odpowie precyzyjnie.

  • 3. Data: 2004-07-20 20:50:32
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > prawdopodobnie masz ustawione zle kodowanie czytnika
    > powinnas miec iso-88592
    dobre :) to powinno znaleźć się w annałach :)

    jak chcesz szukać po źródłach, to raczej czegoś takiego:

  • 4. Data: 2004-07-20 20:51:36
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    zmień kodowanie na mime i ISO8859-2 (iso latin2)

    pzdr
    gromax

  • 5. Data: 2004-07-20 20:53:22
    Od: k...@p...onet.pl

    > dobre :) to powinno znaleźć się w annałach :)
    >
    > jak chcesz szukać po źródłach,  to raczej czegoś takiego:

    AS cholera wie, gdzie tego szukac w tych naglowkach.
    Pewno tez nie udaloby mi sie zamiescic ogloszenia na praca oferowane, mimo, ze
    pare lat juz pisze na newsy.
    We wlasnym czytniku ustawione mam chyba dobrze (akurat teraz nie korzystam z
    przyczyn technicznych)

  • 6. Data: 2004-07-20 21:13:01
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > AS cholera wie, gdzie tego szukac w tych naglowkach.
    nie musisz, wystarczy że sobie ustawisz prawidłowo i siur

    > Pewno tez nie udaloby mi sie zamiescic ogloszenia na praca oferowane,
    > mimo, ze pare lat juz pisze na newsy.
    Każdemu kto chce by się udało

    > We wlasnym czytniku ustawione mam chyba dobrze (akurat teraz nie korzystam
    > z przyczyn technicznych)
    bo teraz korzystasz z netscape'a albo bata a nie a outlooka :)
    na prawdę nie jest trudne przestawienie czytnika na prawidłowe kodowanie,
    może 30 sekund JEDNORAZOWEJ roboty. A znalezienie odpowiedniej informacji?
    czas odpalenia google czy innego infoseeka, wpisanie hasła "kodowanie
    czytnika news outlook", kliknięcie "szukaj", mnóstwo stron z dokładnym
    opisem co zrobić ... całość może minuta roboty, góra pięć dla
    niewprawionych...

  • 7. Data: 2004-07-20 21:20:49
    Od: "EMKA Doradztwo Szkolenia" <R...@w...pl>

    dziękuję za wszystkie podpowiedzi i za szybka reakcję
    wiecie co, jestem przy okazji pod wrażeniem
    mam tu obok siebie jednego bardzo sprawnego programistę,
    ale on kompletnie nie wie, o czym piszecie
    tak czy inaczej, dzieki, juz zamailowalam do tajemniczego "boga" moderatora

    czy to, co wysylam teraz, jest w dobrym kodowaniu?
    Magda

  • 8. Data: 2004-07-20 21:25:09
    Od: k...@p...onet.pl

    > nie musisz, wystarczy że sobie ustawisz prawidłowo i siur

    Ja akurat mowie, o odczytaniu informacji z zamieszczonego czyjegos posta - jak
    jest poprawne kodowanie to widze :), a jak nie ma iso 8...to zgaduje :)))

    > bo teraz korzystasz z netscape'a albo bata a nie a outlooka :)

    W OE tez sobie dobrze aakurat ustawilem - grzebalnictwo jak po polskiemu pisze
    nie jest trudne.

    natomiast swoje rady skieruj np do mojej byleg glownej ksiegowej (bardzo dobrej
    zreszta w swoim fachu), ktora jak miala zapisac zalacznik z maila na dysku, to
    co miesiac prosila o pomoc w tej arcytrudnej niewyuczonej na pamiec operacji.
    Bardzo duzo uzytkownikow zreszta pracowalo na podobnej do niej zasadzie.
    "Enter, enter, F8, tab, tab, .....to jaki jest ten numer faktury ktory mam
    znalezc?"
    Kilkadziesiat operacji wyuczonych w ten sposob na pamiec i 0 myslenia.
    tak wyglada standard biurowy.

  • 9. Data: 2004-07-20 21:58:07
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > wiecie co, jestem przy okazji pod wrażeniem
    > mam tu obok siebie jednego bardzo sprawnego programistę,
    > ale on kompletnie nie wie, o czym piszecie
    chodzi o kodowanie znaków, żeby było zadeklarowane w nagłówku. odsyłam do
    serwisów typu http://czytniki.zamiast.net/faq.html

    > tak czy inaczej, dzieki, juz zamailowalam do tajemniczego "boga"
    > moderatora
    warto czasem poczytać faq miejsca w internecie, w którym chce się coś
    publikować.

    > czy to, co wysylam teraz, jest w dobrym kodowaniu?
    jeszcze nie. (piszę z pamięci, bo windy juz dawno nie musiałem używać)
    narzędzia - opcje - ustawienia międzynarodowe - kodowanie mime, iso8859-2.

    zresztą właśnie znalazłem odnośnik który dokładnie opisuje styp-by-step :)
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
    > Magda
    gromax

  • 10. Data: 2004-07-21 16:34:31
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    EMKA Doradztwo Szkolenia wrote:
    > mam tu obok siebie jednego bardzo sprawnego programistę,
    > ale on kompletnie nie wie, o czym piszecie

    Widocznie ma ograniczone kompetencje.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1