PracaGrupypl.praca.dyskusje › badanie sanepidu

  • 1. Data: 2004-07-20 15:34:33
    Temat: badanie sanepidu
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    W wielu ofertach precy jedno z wymagan brzmi: "aktualne badanie na nosicielstwo"
    lub "badanie sanepidu" lub "aktualna pracownicza książeczka zdrowia" . Czy to
    znaczy to samo? Co to znaczy badanie sanepidu? Jakie badania należy wykonać i
    gdzie? Czy chodzi tylko o badanie kału czy moze jeszcze jakies inne badania?
    Sanepid wykonuje tylko badania kału. Jak długo takie badanie ma ważność? (to
    najtrudniejsze pytanie, kazdy mowi mi inaczej). Jeżeli zrobilem juz to badanie
    kalu (paskudna i droga rzecz) gdzie mam jeszcze isc, zeby ksiazeczka zdrowia
    byla pelna i aktualna? (slyszalem ze trzeba zrobic jakies badania krwi)

    Moze troche zagmatwalem. Uproszcze: co trzeba zrobic aby miec "aktualna
    pracownicza książeczka zdrowia"? ( i ile to kosztuje tak w calosci)

    Za wszelkie porady z gory bardzo dziekuje.

  • 2. Data: 2004-07-20 17:36:26
    Temat: Re: badanie sanepidu
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Tomek <t...@p...onet.pl> zapodał(a):

    chyba najlepiej będzie u źródła: http://www.gis.mz.gov.pl/

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-07-20 21:05:29
    Od: "Kinga" <k...@w...pl>

    hej,
    jesli masz juz w ksiazeczke wpis z sanepidu powinienes wykonac jeszcze:
    -morfologie (krew) - lacznie krew ok. 22zl
    -OB (krew)
    -odczyn Wassermana (krew)

    -badanie moczu - ok.5zl
    -rentgen klatki piersiowej - ok.18 zl

    Nastepnie idziesz do lekarza medycyny pracy na badania okresowe - 50zl - i
    dostajesz orzeczenie ze jestes zdolny do pracy.