PracaGrupypl.praca.dyskusje › przedwczesnie wykorzystany urlop a rezygnacja z pracy (wypowiedzenie umowy)

  • 1. Data: 2004-07-20 19:15:51
    Temat: przedwczesnie wykorzystany urlop a rezygnacja z pracy (wypowiedzenie umowy)
    Od: "daniel" <d...@t...pl>

    witam
    wykorzystałem za dużo urlopu, bo pracodawca myślał że przepracuje u niego
    kolejny cały rok więc pozwolił żebym wział akonto a rezygnuję z pracy. jest
    to coś koło 5 dni, jakie moga być ewentulne konsekwencje tego zdarzenia? Czy
    nie będzie smrodu? Dodam że pracodawca za to że odchodze jest chętny żeby mi
    podłozyż jakąś kłode pod nogi. Mój okres wypowiedzenia - 1 miesiąc
    pozdrawiam

    dan.

  • 2. Data: 2004-07-20 19:37:11
    Od: Przemysław Osmański <p...@g...pl>

> [...]
    żeby mi
    > podłozyż jakąś kłode pod nogi. Mój okres wypowiedzenia - 1 miesiąc

    Nie ma z tym zadnego problemu. (Bo podchadzac do tego w ten sposob nikt
    nie moglby wziasc urlopu wczesniej niz pod koniec grudnia, bo wczesniej
    nikt nie wie czy bedzie pracowal do konca roku, czy tez nie). Po prostu w
    nastepnej pracy (jesli takowa podejmiesz w tym roku) bedziesz mial
    mniejszy urlop ( o te dni - bo sa wypisane na swiadectwie pracy) niz
    wynikaloby to z proporcji do przepracowanych miesiecy w nowej firmie.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---