PracaGrupypl.praca.dyskusjedo moderatorów pl.praca.oferowana › Re: do moderatorów pl.praca.oferowana
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: do moderatorów pl.praca.oferowana
    Date: 20 Jul 2004 23:25:09 +0200

    > nie musisz, wystarczy że sobie ustawisz prawidłowo i siur

    Ja akurat mowie, o odczytaniu informacji z zamieszczonego czyjegos posta - jak
    jest poprawne kodowanie to widze :), a jak nie ma iso 8...to zgaduje :)))

    > bo teraz korzystasz z netscape'a albo bata a nie a outlooka :)

    W OE tez sobie dobrze aakurat ustawilem - grzebalnictwo jak po polskiemu pisze
    nie jest trudne.

    natomiast swoje rady skieruj np do mojej byleg glownej ksiegowej (bardzo dobrej
    zreszta w swoim fachu), ktora jak miala zapisac zalacznik z maila na dysku, to
    co miesiac prosila o pomoc w tej arcytrudnej niewyuczonej na pamiec operacji.
    Bardzo duzo uzytkownikow zreszta pracowalo na podobnej do niej zasadzie.
    "Enter, enter, F8, tab, tab, .....to jaki jest ten numer faktury ktory mam
    znalezc?"
    Kilkadziesiat operacji wyuczonych w ten sposob na pamiec i 0 myslenia.
    tak wyglada standard biurowy.