PracaGrupypl.praca.dyskusje › do inz budownictwa - czy wracać ?

  • 1. Data: 2007-09-20 08:51:26
    Temat: do inz budownictwa - czy wracać ?
    Od: "Artur" <p...@o...pl>

    Cześć,

    Mam do Was prośbe o porade.
    Czy mogę po 5 latach pracy w innej branży (opakowania) wrócić do pracy w
    budownictwie?
    W 2003 roku skończyłem politechnikę jako mgr inz budownictwa specjalność
    konstrukcje bud.
    W tamtym okresie nie bardzo można było znaleźć ciekawąprace w budownictwie
    znalazłem ciekawaprace w branży opakowaniowej i tak przeleciało prawie 5 lat.
    Teraz chciałbym wrócić do budownictwa. Myślicie że warto jeszcze wracać?
    Chciałbym zrobić uprawnienia. Czy po takiej przerwie bede mógł zdawać egzamin
    na uprawnienia ?

    Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2007-09-20 19:19:29
    Temat: Re: do inz budownictwa - czy wracać ?
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    "Artur" <p...@o...pl> wrote in

    > Cześć,
    >
    > Mam do Was prośbe o porade.
    > Czy mogę po 5 latach pracy w innej branży (opakowania) wrócić do pracy
    > w budownictwie?
    czesc

    mialem ten sam dylemat dwa lata temu ale mialem troche inna sytuacje bo po
    studiach (ukonczylem w 1998) pracowalem piec lat (do 2003) i pozniej mialem
    dwa lata przerwy od tego zawodu i w 2005 zdecydowalem sie na powrot.
    nie boj sie, uprawnienia mozesz zrobic w kazdej chwili, z perspektywy czasu
    widze ze moj powrot to byla b dobra decyzja. Ludzie w budownictwie sa teraz
    b potrzebni i pieniadze w tym biznesie sa tez inne niz piec lat temu

    pozdro