PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
  • Data: 2005-02-05 23:09:26
    Temat: Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-02-04, Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> wrote:
    > No tak - aspekt wychowawczy szkoly. Zamiast wyciagnac konsekwencje to pani
    > nauczycielka odeszla z zawodu. Super sie widac do tego nadawala.
    Puk puk! To ja! Rzeczywistość! Kyniu, obudź się!

    Jaki, do jasnej anielki, aspekt wychowawczy?! O aspekcie wychowawczym szkoły
    to można było mówić kilkanaście lat temu, za poprzedniego systemu. W tej
    chwili to każdy sobie sterem, żeglarzem, okrętem. Podstawowym miejscem
    wychowania młodego człowieka powinna być rodzina. I to właśnie w domu
    rodzinnym młody człowiek powinien mieć wpojone, że nie należy przychodzić
    po pijaku na lekcje. Szkoła powinna to wychowanie co najwyżej uzupełniać
    a nie zastąpić.

    Zresztą, powiedz mi, konkretnie, jak sobie wyobrażasz działanie wychowawcze
    tej konkretnej nauczycielki, której uczniowie przychodzili pijani na zajęcia.
    Co, według Ciebie, powinna ona zrobić. Konkrety proszę.

    Wiesz, ja rozumiem, że szkoła Cię głęboko skrzywdziła. Ja do swoich szkół
    też miałem sporo zastrzeżeń. Ale zapewniam Cię, że wystarczy choć raz
    stanąć po drugiej stronie biurka, żeby zmienić punkt widzenia.

    Czesiu
    --
    windows jest jak Odie - głupi jak but, cały czas się uśmiecha, a linux jak
    Garfield - może i by coś zrobił, ale trzeba go najpierw do tego zmusić.