PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlugie wlosy - czy to utrudnia ?

  • 11. Data: 2002-12-07 16:20:59
    Temat: Re: dlugie wlosy - czy to utrudnia ?
    Od: GL <p...@o...pl>

    On Sat, 7 Dec 2002 15:33:01 +0100, "pj" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Jest to duza firma produkcyjna. Stanowisko o jakie sie ubiegam to ( z
    >ogloszenia ) "inz. mechanik, technik elektryk i pokrewne ". Praca nie
    >dotyczy bezposredniego kontaktu z klientem, lecz z produkcja ;]

    Produkcja, czyli nadzór nad procesami, czy
    Produkcja, czy nadzór nad ludźmi ?

    Pracodawca może wyjść z założenia, że przyszły przełożony ludzi może
    sobie nie wyrobić 'poważania' wśród (być może) starszych od siebie
    ludzi.

    >zeby zrobic odpowiednie wrazenie wizualne na rozmowie. Jesli facet z dzialu
    >kadr bedzie jak moj ojciec to nie mam szans... ;]]]]]]

    no tak... czasami tak jest... WIele lat temu nosiłem potężne pióra,
    pracując jako... stolarz... ależ było awantur o to. A i docinki innych
    pracowników równierz... Zawsze odpowiadałem, żeby zerknęli w 'Poczet
    Królów i Książąt Polskich' - tam praktycznie wszyscy nosili pióra - a
    na 0 to golili się chłopi, żeby wszy nie mieć... Po takiej rippoście
    dawali sobie spokój ;-)....

    GL

  • 12. Data: 2002-12-07 16:49:40
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya GL! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > Królów i Książąt Polskich' - tam praktycznie wszyscy nosili pióra - a
    > na 0 to golili się chłopi, żeby wszy nie mieć... Po takiej rippoście

    Dobre. Musze to dziecku powiedziec, bo w przedszkolu sie z niego smieja, ze
    nie jest ogolony na zapalke jak wszytkie inne dzieci.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 13. Data: 2002-12-07 17:27:33
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    pj wrote:

    > Witam wszystkich grupowiczow,
    > We wtorek ide na rozmowe do duzej renomowanej firmy i zastanawiam sie czy
    > dlugie wlosy (u faceta oczywiscie :) moga pogorszyc moj wizerunek ? Jak
    > myslicie ? Prosze o opinie na ten temat.
    > Jak patrza na to pracodawcy ? Czy fryzura zaciemnia umiejetnosci ? ;]

    Zawsze mozesz zwiazac w kitke.

    Flyer

  • 14. Data: 2002-12-07 17:32:20
    Od: rafal <b...@i...com>

    Soph piknie ladnie napisal posta na grupe:

    > Zalezy od osoby z ktora bedziesz rozmawial. Z doswiadczenia wiem ze moze
    > byc traktowane na plus i na minus.

    włosy jak włsoy ważny jest jak się ubiezrze.

    apropos ubrania: mój kumpel (absolwent prawa) poszedł kiedyś super odstwiony
    na rozmowę do pewnej firmy. Miał pracować jako człowiek nadzorujący prawną
    stronę umów zawieranych przez tą firmę. Był umówiony na 9.00.
    Poszedł do biura tej firmy. Wszedł do pokoju do którego skierowała go pani z
    recepcji a tam siedzi jakiś człowiek ubarany w słynny sweterek z bazaru,
    taki z napisem TEAM BOYS. Mój kolega pyta go czy zastał szefa, bo on został
    skierowany tutaj przez rececjonistkę. Facet spojrzał na niego i
    powiedział:'' To ja jestem szefem...."
    Oczywiście mój kolega nie dostał pracy...., chyba już wiecie dlaczego?:)))

    Rafał

    "PI" to też mój ulubiony film.....:)))

  • 15. Data: 2002-12-07 18:13:18
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    pj wrote:

> [...]
    > zeby zrobic odpowiednie wrazenie wizualne na rozmowie. Jesli facet z dzialu
    > kadr bedzie jak moj ojciec to nie mam szans... ;]]]]]]

    Jak tak to BHP sie klania- chyba, ze sam juz dawno myslales o
    oskalpowaniu ;).

    Flyer

  • 16. Data: 2002-12-07 22:52:20
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "pj" <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > myslicie ? Prosze o opinie na ten temat.
    > Jak patrza na to pracodawcy ? Czy fryzura zaciemnia umiejetnosci ? ;]

    hm.. zalezy od miejsca.
    jednak jesli umyjesz te wlosy, zwiazesz w kucyka z tylu i ubierzesz
    sie w jakis schludny garnitur czy koszule to powinno byc ok.

    (w kazdym razie bylo w wypadku paru moich dlugowlosych znajomych).

    jesli masz dredy na glowie to pewnie to negatywnie wplynie na
    wizerunek...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 17. Data: 2002-12-08 20:46:57
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Jesli to jest firma konsultingowa, bank, ubezpieczeniowa to zadzwon do
    fryzjera i umow sie
    > na poniedzialek...

    ja pracuje w banku i mam dlugie wlosy. narazie nie bylo z tym problemow.
    teraz sie przymierzam do obciecia i pomalowania :-)

    bartek.

  • 18. Data: 2002-12-11 11:05:12
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Bartek" <b...@w...pl> wrote in news:at0as3$j7j$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > ja pracuje w banku i mam dlugie wlosy. narazie nie bylo z tym
    > problemow. teraz sie przymierzam do obciecia i pomalowania :-)

    Pracowalem kilka lat w bankowosci i owszem - bylo kilka osob z oryginalnymi fryzurami

    - jednak osoby majace bezposredni kontakt z klientem obowiazuje pewien wyglad. Ja bym

    "beatlesowi" jechac do klienta nie pozwolil :-)

    Wojtek

  • 19. Data: 2002-12-11 11:25:31
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > myslicie ? Prosze o opinie na ten temat.
    > Jak patrza na to pracodawcy ? Czy fryzura zaciemnia umiejetnosci ? ;]

    Części pracodawców to przeszkadza i już. Mnie nie, ale gdybyś pracował w
    kontakcie z klientami i mieliby do ciebie obiekcje z tego tytłu, to
    poprosiłbym, żebyś przemyślał swój image.

    Pzdr: Dogbert

  • 20. Data: 2002-12-11 14:31:26
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Swoją drogą wiele lat temu w biurze Polferries pracował pan, który jakby zywcem
    fryzurą, brodą i wąsami był przeniesionym wizerunkiem Szweda z sienkiewiczowskiego
    "Potopu".
    Przy zakupie biletów do Ystad było to jak najbardziej na miejscu :-))
    JaC