PracaGrupypl.praca.dyskusjedlugie wlosy - czy to utrudnia ? › Re: dlugie wlosy - czy to utrudnia ?
    From: rafal <b...@i...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dlugie wlosy - czy to utrudnia ?
    Date: Sat, 07 Dec 2002 18:32:20 +0100

    Soph piknie ladnie napisal posta na grupe:

    > Zalezy od osoby z ktora bedziesz rozmawial. Z doswiadczenia wiem ze moze
    > byc traktowane na plus i na minus.

    włosy jak włsoy ważny jest jak się ubiezrze.

    apropos ubrania: mój kumpel (absolwent prawa) poszedł kiedyś super odstwiony
    na rozmowę do pewnej firmy. Miał pracować jako człowiek nadzorujący prawną
    stronę umów zawieranych przez tą firmę. Był umówiony na 9.00.
    Poszedł do biura tej firmy. Wszedł do pokoju do którego skierowała go pani z
    recepcji a tam siedzi jakiś człowiek ubarany w słynny sweterek z bazaru,
    taki z napisem TEAM BOYS. Mój kolega pyta go czy zastał szefa, bo on został
    skierowany tutaj przez rececjonistkę. Facet spojrzał na niego i
    powiedział:'' To ja jestem szefem...."
    Oczywiście mój kolega nie dostał pracy...., chyba już wiecie dlaczego?:)))

    Rafał

    "PI" to też mój ulubiony film.....:)))