PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Warszawie???

  • 1. Data: 2003-02-01 09:54:59
    Temat: Praca w Warszawie???
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam pytanko dotyczące kosztów utrzymania w stolicy. Chodzi głownie o
    wynajęcie mieszkania, w dzielnicy Praga Północ lub okolice. Kolejna sprawa
    to zarobki, może ktoś z Was wie jak kształtują sie zarobki kadry
    kierowniczej w warszawskich hipermarketach.
    Pozdrawiam
    R.

  • 2. Data: 2003-02-01 16:32:32
    Temat: Re: Praca w Warszawie???
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > to zarobki, może ktoś z Was wie jak kształtują sie zarobki kadry
    > kierowniczej w warszawskich hipermarketach.

    Zarobkow nie znam. Co do kosztow zycia:
    - wynajem mieszkania 2-pok od 1000 (Tarchomin) do 1300 zl (ja wynajmuje za
    tyle na Sluzewiu), mozesz tez placic wiecej jak chcesz... za 1500 znajdziesz
    bez problemowo np M-4 na Grochowie czy Saskiej Kepie, do tego stale oplaty
    ktore ponosisz sam - prad, gaz, tel., kablowka itp.
    - drozsze niz w reszcie Polski sa uslugi np. fryzjer, wizyta w knajpie w
    centrum, wyjscie na imprezke (piwo, drinki, wejscie)
    - czesc kosztow jest stala dla calej Polski np. Tepsa, GSM, PKP, gazety,
    ksiazki itp. ile kosztuje paliwo? i czy jest w Wawie drozsze niz w reszcie
    Polski - nie wiem.... nie mam samochodu.
    - roznego rodzaju szmaty - wiekszy chyba wybor markowych rzeczy typu Adidas,
    Lee, Levis (lub niemarkowych na Stadionie X-lecia hehe) ale ceny sa na ogol
    takie same w calej Polsce, za to mozna trafic na wieksza ilosc promocji i
    obnizek,
    - zarcie kupowane na bazarach - porownywalne lub lekko drozsze niz zarcie z
    miast z ktorych jestem (Walbrzych, Wroclaw)
    - zarcie z hipermarketow i inne art np srodki czystosci - sa tansze lub
    kosztuja tyle samo co z w ww miast.

    Jesli nastawiasz sie ze Warszawa jest niemozliwie drogim miastem to sie
    rozczarujesz...

    pzdr i zycze powodzenia

    jacek