PracaGrupypl.praca.dyskusje › dam prace od zaraz

  • 11. Data: 2007-09-02 00:09:47
    Temat: Re: dam prace od zaraz
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

    > Pewnie powołujesz się na treść wiadomości "control" :
    > http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.dyskusje ?

    Dokładnie.

    > Ja widzę natomiast w ogólnym FAQ stwierdzenie następujące:
    >
    > "Zabronione jest wysylanie ogloszen i reklam w grupach, ktore do tego nie
    > sluza. A dokladniej -- wszedzie, z wyjatkiem kilku grup specjalnie do tego
    > przeznaczonych, lub jesli ogloszenie jest "na temat" i jednoczesnie opis
    > grupy dopuszcza wysylanie takich ogloszen. Typowo ogloszeniowymi grupami
    > sa hierarchie pl.ogloszenia.* i pl.praca.* (z wyjatkiem
    > *pl.praca.dyskusje*)."

    Przeczytaj dokładnie to. Pisze wyraźnie, że jeśli opis grupy zezwala, to
    można. Natomiast p.p.d nie jest grupą typowo ogłoszeniową i to się zgadza.
    Nie jest opisany przypadek, co w sytuacji, gdy dla grupy, która nie jest
    typowo ogłoszeniowa, a jednak opis grupy zezwala na wysyłanie takowych. W
    takim wypadku stosować powinniśmy zasady umieszczone w opisie grupy, czyli
    można wysyłać ogłoszenia, ale nie wszystkie i nie zawsze, co gorsza można
    takie, które nie mogą pojawić się na p.p.o., czyli w sumie ogłoszenia
    "śmietnikowe", a do takich należy właśnie to ogłoszenie o którym mowa.
    Sugeruję zatem stworzenie FAQ grupy, uwzględniające pojawienie się grupy
    a.p.p.o i wyraźnie zakazujące wysyłania ogłoszeń na p.p.d.

    > IMHO, ogłoszenia o pracy na pl.praca.dyskusje są jednak
    > niewłaściwe.

    Niewłaściwe są, ale tylko pod względem zwyczajowym i nic ponadto, bo pisane
    zasady jak wykazywałem wcześniej mówią coś innego.

    Wojtek

  • 12. Data: 2007-09-02 11:31:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fbcv0c$6ql$1@inews.gazeta.pl Wojciech Kulesza
    <w...@n...org> pisze:

    > Sugeruję zatem stworzenie FAQ grupy,
    > uwzględniające pojawienie się grupy a.p.p.o i wyraźnie zakazujące
    > wysyłania ogłoszeń na p.p.d.
    To jest grupa ogólnodostępna i niemoderowana. Każdy może sobie zakazywać
    czego mu się spodoba i nie będzie to mieć żadnego znaczenia.
    Pomijam tu, rzecz jasna, naruszanie prawa stanowionego.

    > Niewłaściwe są, ale tylko pod względem zwyczajowym i nic ponadto, bo
    > pisane zasady jak wykazywałem wcześniej mówią coś innego.
    To są jedynie spisane przez kogoś zasady zwyczajowe w jego interpretacji.
    One obowiązują o tyle, o ile ktoś zechce się do nich stosować. I taką
    właśnie niepisaną, zwyczajową zasadą jest m.in. niezamieszczczanie na grupie
    przeznaczonej do dyskusji ogłoszeń o pracy,jako że do tego służą odpowiednie
    grupy. Osobie łamiącej tę zasadę nic nie można zrobić (poza obsobaczeniem).

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-09-02 11:42:14
    Od: yale <N...@g...com>

    Filip Grygo wrote:
    > Sam sie gon!! Skoro wymagam znajomosci jezyka to znaczy ze to nie zadna
    > pirmida czy cos innego. I po co gadasz glupoty skoro sam nie spobujesz.

    Kompletny brak argumentu na odparcie zarzutów!

    > Zabierasz tylko mozliwosc zarobku nam polakom!!

    Co lekarze na to?
    Widzę że rządowa fobia antyniemiecka mocna na ciebie wpłyneła :P

    > Spalil bys sie gdybym
    > napisal namiary na ludzi ktorzy zarabiaja ze mna ?? Ale po co Cie ponizac !!

    Raczej miałbyś sam kłopoty publikując dane osobowe ludzi bez ich zgody.
    A po drugie jak chcę sobie zobaczyć małpy to idę do Zoo.

    P.S. jutro nie zapomnij wstać do szkółki! :P

    Nie pozdrawiam!

  • 14. Data: 2007-09-04 19:48:43
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 2 Sep 2007 13:31:37 +0200, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <fbe6ug$mk8$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:fbcv0c$6ql$1@inews.gazeta.pl Wojciech Kulesza

    > To jest grupa ogólnodostępna i niemoderowana. Każdy może sobie zakazywać
    > czego mu się spodoba i nie będzie to mieć żadnego znaczenia.

    Chyba że jest właścicielem pl.* i serwery serwujące akceptują jego
    controle.

    > To są jedynie spisane przez kogoś zasady zwyczajowe w jego interpretacji.
    > One obowiązują o tyle, o ile ktoś zechce się do nich stosować. I taką

    Zawsze komuś można wejśc na podwórko, narobić, nasikać i twierdzić, że
    się jest w prawie.

> [...]
    > grupy. Osobie łamiącej tę zasadę nic nie można zrobić (poza obsobaczeniem).

    Jest jeszcze UDP.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 15. Data: 2007-09-04 21:21:15
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 4 Sep 2007 19:48:43 +0000 (UTC), Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> wrote:

    >Jest jeszcze UDP.

    I spalenie na stosie. Też kiedyś było popularne, ale jakoś się nie
    słyszy ostatnio o przypadkach zastosowania w praktyce.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 16. Data: 2007-09-04 21:42:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:s0jrd35dk8lrplolt98647pk0tn23uhejq@4ax.com Maciej Bojko
    <m...@g...com> pisze:

    > I spalenie na stosie. Też kiedyś było popularne, ale jakoś się nie
    > słyszy ostatnio o przypadkach zastosowania w praktyce.
    Spokojnie. Stosy stosami, ale nie o to tu chodzi. Lisowski pisze głupstwa -
    nie jak jest, tylko jak mu się wydaje, ew. jak on by chciał, żeby było.
    Niech sobie pisze, nie szkodzi...

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-09-08 10:05:32
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 4 Sep 2007 23:42:45 +0200, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <fbkjgk$p9r$1@news.dialog.net.pl> napisał:

> [...]
    > nie jak jest, tylko jak mu się wydaje, ew. jak on by chciał, żeby było.

    Jacuś, weź sobie sprawdź, że postawienie cancelbota na dany adres nie
    jest niczym trudnym, a dopiero potem pobredzaj o czymś, o czym się nie
    znasz.

    Możesz spróbować scancelować tego posta, jak potrzebujesz materiału do
    testów.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 18. Data: 2007-09-08 15:12:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnfe4svc.cja.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > Jacuś, weź sobie sprawdź, że postawienie cancelbota na dany adres nie
    > jest niczym trudnym, a dopiero potem pobredzaj o czymś, o czym się nie
    > znasz.
    O jezu, ale wyrośnięta lama...
    Aż tak okazałej się nie spodziewałem.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-09-08 17:23:47
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 8 Sep 2007 10:05:32 +0000 (UTC), Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> wrote:

    >Jacuś, weź sobie sprawdź, że postawienie cancelbota na dany adres nie
    >jest niczym trudnym, a dopiero potem pobredzaj o czymś, o czym się nie
    >znasz.

    Na dany adres. Super. W dzisiejszych czasach uzyskanie nowego adresu
    e-mail jest cośkolwiek łatwiejsze, niż dziesięć lat temu. Może na dane
    IP? (Oczywiście, zmienne...) Czy może na całą pulę IP providera,
    którym na ogół jest Tepsa? Tak, to dość skuteczna metoda na odcięcie
    jednego psuja od Usenetu, choć może przypadkiem oberwie rykoszetem
    ktoś niewinny.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 20. Data: 2007-09-09 12:54:02
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sat, 08 Sep 2007 19:23:47 +0200, Maciej Bojko <m...@g...com>
    w <g...@4...com> napisał:

> [...]
    > którym na ogół jest Tepsa? Tak, to dość skuteczna metoda na odcięcie
    > jednego psuja od Usenetu, choć może przypadkiem oberwie rykoszetem

    Nieno, obaj widzieliśmy przykłady zmian adresów, ale zrobienie klikacza
    do którego wkleja się adres i cancele idą na znalezione posty jest
    podobnie trudne co sam cancelbot.
    Możliwości techniczne są.

    ja czyli jakub
    Revoke.