PracaGrupypl.praca.dyskusjedam prace od zaraz › Re: dam prace od zaraz
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dam prace od zaraz
    Date: Sun, 2 Sep 2007 13:31:37 +0200

    W wiadomości news:fbcv0c$6ql$1@inews.gazeta.pl Wojciech Kulesza
    <w...@n...org> pisze:

    > Sugeruję zatem stworzenie FAQ grupy,
    > uwzględniające pojawienie się grupy a.p.p.o i wyraźnie zakazujące
    > wysyłania ogłoszeń na p.p.d.
    To jest grupa ogólnodostępna i niemoderowana. Każdy może sobie zakazywać
    czego mu się spodoba i nie będzie to mieć żadnego znaczenia.
    Pomijam tu, rzecz jasna, naruszanie prawa stanowionego.

    > Niewłaściwe są, ale tylko pod względem zwyczajowym i nic ponadto, bo
    > pisane zasady jak wykazywałem wcześniej mówią coś innego.
    To są jedynie spisane przez kogoś zasady zwyczajowe w jego interpretacji.
    One obowiązują o tyle, o ile ktoś zechce się do nich stosować. I taką
    właśnie niepisaną, zwyczajową zasadą jest m.in. niezamieszczczanie na grupie
    przeznaczonej do dyskusji ogłoszeń o pracy,jako że do tego służą odpowiednie
    grupy. Osobie łamiącej tę zasadę nic nie można zrobić (poza obsobaczeniem).

    --
    Jotte