PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy wyjazdy za granice minely

  • 1. Data: 2008-10-31 11:34:34
    Temat: czy wyjazdy za granice minely
    Od: Dokorek <i...@n...com>

    czy kryzys sporoduje powrto emigrantow do Polski? Z jakich krajow
    powrto bedzie najintesywniejszy?

    Dokorek
    --------------
    Serwis Ustal Spotkanie
    http://www.ustal-spotkanie.pl
    Darmowe, proste ustalanie spotkan

  • 2. Data: 2008-10-31 11:40:30
    Temat: Re: czy wyjazdy za granice minely
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Dokorek pisze:
    > czy kryzys sporoduje powrto emigrantow do Polski? Z jakich krajow
    > powrto bedzie najintesywniejszy?

    Pewnie jacys wrócą.... Ale ci wrócili by zapewne niezależnie czy kryzys
    by był, czy też nie.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2008-10-31 13:18:56
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > czy kryzys sporoduje powrto emigrantow do Polski? Z jakich krajow
    > powrto bedzie najintesywniejszy?

    jezeli mówimy o zjawisku szumnie nazywanym "kryzysem ekonomicznym", to
    raczej mało prawdopodobne. która gospodarka jest silniejsza, a tym samym
    odporniejsza na zawirowania światowe? a to wprost przekłada sie na
    jakość życia.

    najwięcej ludzi wraca z krajów, do których wcześniej najwiecej
    wyjechało. to pod wzgledem ilosciowym. A moze interesuje cie wskaźnik
    procentowy? ok, "kryzys" najbardziej dotyka w "naszych" okolicach
    białorus (ruch hrywny w okolicach 20% dziennie, czyli jest tam pewnie
    spora inflacja - ale nie sledze tego rynku). Zjawiska negatywne i
    przypuszczalnie procentowo wróci stamtąd 30% ludzi wiecej niż np. z
    francji, która dopiero-co otworzyła w pełni swój rynek pracy.

  • 4. Data: 2008-10-31 17:07:42
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > procentowy? ok, "kryzys" najbardziej dotyka w "naszych" okolicach białorus
    > (ruch hrywny w okolicach 20% dziennie, czyli jest tam pewnie spora
    > inflacja - ale nie sledze tego rynku). Zjawiska negatywne i

    Nie przypuszczam by kurs hrywny był aż tak skorelowany z sytuacją na
    Białorusi.
    Prędzej takie wnioski można wyciągnąć na podstawie ruchów rubla
    białoruskiego (BYR).
    Chyba ze pomyliłeś kraje, waluty, albo istnieją zależności których nie
    brałem pod uwagę.

    Pozdrrr... Reksio

  • 5. Data: 2008-10-31 19:04:46
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

> [...]
    > białoruskiego (BYR).
    > Chyba ze pomyliłeś kraje, waluty, albo istnieją zależności których nie

    miałem na myśli UAH, wpadł ni wczoraj w oko bo był ruch (okolo
    poludnia)na -20%, dzis na zamknieciu ma +10. tylko tyle

  • 6. Data: 2008-10-31 20:16:50
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > miałem na myśli UAH, wpadł ni wczoraj w oko bo był ruch (okolo
    > poludnia)na -20%, dzis na zamknieciu ma +10. tylko tyle

    UAH jest walutą Ukrainy nie Białorusi - więc wszystko jasne.
    Ale tu ma jeszcze wpływ decyzja na ograniczenie wypłat depozytów z Banków.

    Pozdrrr... Reksio

  • 7. Data: 2008-11-01 13:24:08
    Od: "DentFear" <d...@p...pl>

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypuszczalnie procentowo wróci stamtąd 30% ludzi wiecej niż np. z
    > francji, która dopiero-co otworzyła w pełni swój rynek pracy.

    To były jakieś wyjazdy emigracyjne Polaków na Białoruś? Kurdę, czego się
    człowiek może dowiedzieć na grupach dyskusyjnych :)

  • 8. Data: 2008-11-02 02:47:11
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > To były jakieś wyjazdy emigracyjne Polaków na Białoruś? Kurdę, czego się
    > człowiek może dowiedzieć na grupach dyskusyjnych :)

    po pierwsze to przyznałem się juz do błędu, ze chodziło o ukrainę. a po
    drugie mozesz ze 100% pewnościa powiedzieć, że nikt z Polaków nie
    wyemigrował w tamtym kierunku? ja jestem pewien, że przynajmniej kilkoro
    ludzi tak własnie zrobiło

  • 9. Data: 2008-11-02 06:48:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    grom@x pisze:

> [...]
    > drugie mozesz ze 100% pewnościa powiedzieć, że nikt z Polaków nie
    > wyemigrował w tamtym kierunku? ja jestem pewien, że przynajmniej kilkoro

    Dla tych, co czerpią wiedzę o świecie z "faktów", tudzież
    "wiadomości" wydaje się, że Białoruś to dyktatura, żadnego interesu
    nie można z nią robić, natomiast Zachodnia Europa - o tak, to jest
    ostoja wolności i kapitalizmu. Tak jak kiedyś wychwalano ZSRR, tak teraz
    wychwalają UE. Tymczasem można podać wiele przykładów, gdzie poziom
    wolności jest większy na Białorusi niż w UE. Nie mówiąc już o tempie
    rozwoju.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 10. Data: 2008-11-02 07:19:32
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    > Tymczasem można podać wiele przykładów, gdzie poziom wolności jest większy na
    > Białorusi niż w UE. Nie mówiąc już o tempie rozwoju.

    To zwalczmy tą propagandę i podaj pare przykładów.

    --
    andreas