PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: czy warto pracować za 1.400 zł brutto
    From: "PioPio" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy warto pracować za 1.400 zł brutto
    Date: Wed, 13 Aug 2008 09:15:34 +0000 (UTC)

    <z...@g...pl> napisał(a):

    > Stawiam takie pytanie czy warto pracować za 1.400 zł brutto. Mój znajomy był
    > ostatnio na rozmowie o pracę (red praca fizyczna) i otrzymał powyższa
    > propozycję nadmienie że jest już jakiś czas bezrobotny.
    > Podobno żadna praca nie hańbi tylko ta małopłatna co o tym sądzicie
    > Pozdrawiam

    A co się stanie jeśli ktoś na tej grupie powie, że za 1.400 sie nie opłaca
    pracować ale za 2.400 już tak, pójdzie dalej negocjowac wynagrodzenie?
    To jest pytanie na które nie ma odpowiedzi.
    Są osoby, które za 1.400 zł będą chętnie pracować są tacy, którzy nie patrzą
    na oferty mniejsze niż 14.000.
    Wszystko zależy od jego wymagań, zdolności itp itd.... Czynników jest tak
    dużo, że nie jesteśmy w stanie nawet zbiorową mądrością tej grupy wszystkie je
    wykazać i przeanalizować.