PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ufać takiemu pracodawcy › Re: czy ufać takiemu pracodawcy
  • Data: 2006-02-27 10:07:07
    Temat: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Od: jerry <...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Są przeznaczane na marmurowe posadzki, pozłacane wykończenia
    > i stado darmozjadów którym się pracować nie chce więc sobie
    > pozałatwiali renty i zasiłki.
    >
    > Coś pominęłam...?

    Bardzo wiele, ja dorzucę jeszcze wypłaty na urlopy, odszkodowania,
    emerytury!, zasiłki oraz renty dla "stada" ludzi, dużo liczniejszego niż
    wspomniani wyłudzacze i złodzieje, "stada", które jak dotąd może tylko
    na to liczyć gdyż na pewno nie na pdeudo znawców biznesu i wątpliwych
    krzykaczy postrzeganych jako modernizatorów systemów społecznych.

    pozdrawiam,
    Jarek