PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ufać takiemu pracodawcy › Re: czy ufać takiemu pracodawcy
  • Data: 2006-02-27 23:40:11
    Temat: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-02-27, yamma wrote:

    >> Jedna wizyta u lekarza kosztuje 50zł.
    > Gdzie?!

    Zielona Gora, zapraszam. Tyle kasuje mnie moja przychodnia za wizyte.

    > O cię Florek! Gdzie to tak można zainwestować?

    W okresie 10 lat o ktorych mowimy...? Nawet w coponiektorych funduszach
    inwestycyjnych... Zauwaz ze z miesiaca na miesiac masz wiecej pieniedzy
    do zainwestowania, wiec i zysk ci rosnie.

    > A w szkole matematyki uczył(a) mnie Pan(i).....................(tutaj
    > wstaw nazwisko, chętnie się dowiemy)

    Pan.
    A co, mnozysz sobie 450 x 12 x 10? ;-) A pisalam o inwestowaniu,
    bylo doczytac zamiast sie tak bajonsko wydurnic...

    Kira