PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ufać takiemu pracodawcy › Re: czy ufać takiemu pracodawcy
  • Data: 2006-02-26 12:31:51
    Temat: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 26 Feb 2006 13:04:25 +0100, użyszkodnik jerry
    <j...@i...pl> napisał:

    > Zastanów się przez chwilę, czy pracodawca zatrudniając Cie na czarno
    > dyma ZUS czy Ciebie.

    mnie nie bo niby na czym ???

    pracuje, dostaje pieniadze i o to w tym wszystkim chodzi, a cala
    reszta ma drugorzedne znaczenie

    aaaa, ostatnio sie zmienilo, robie na umowe o dzieło więc już nie na
    czarno tyle ze darmozjady z ZUSu dalej nie widzą pieniędzy co mnie
    cieszy :)

    --
    futszaK
    601061867