PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ufać takiemu pracodawcy › Re: czy ufać takiemu pracodawcy
  • Data: 2006-02-26 12:48:58
    Temat: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mnie nie bo niby na czym ???
    poczytaj na temat składek jakie idą do ZUS - na co są przeznaczane.

    > pracuje, dostaje pieniadze i o to w tym wszystkim chodzi, a cala
    > reszta ma drugorzedne znaczenie

    jesteś klasycznym przykładem systemu kija i marchewki - przed sobą
    dostrzegasz tylko tą marchewkę- cala reszta nie ma aktualnie znaczenia.
    Gorzej gdy z jakiegoś powodu na kiju nie zawiśnie już marchewka.

    > futszaK
    > 601061867
    > Ludzie dzielą się na 10 typów: ci którzy rozumieja
    > kod binearny i tych którzy nie rozumieją :)

    co to kod 'binearny' ? ;)
    Jestem informatykiem, znam kilka kodów - chętnie poznam kolejny.
    Pozdrawiam,