PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ufać takiemu pracodawcy › Re: czy ufać takiemu pracodawcy
  • Data: 2006-02-28 21:30:15
    Temat: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Od: Marek <a...@w...zapraszam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak przy okazji dyskusji o wyższości świąt bożego narodzenia...
    > uslugi świadczone prywatnie przez psychiatrów i psychologów są
    > nieporównywalnie lepsze od państwowych. W zasadzie nie słyszałem, by
    > komuś powiodła się terapia u państwowego psychologa.

    A dlaczego miałoby się to różnić od dentysty? Tam też usłyszysz:
    "plomba "na kasę" wyleci zanim skończy 6 miesięcy, robimy prywatnie?"
    Wyższość świąt bożego narodzenia byłaby wtedy, gdyby lekarz
    pracujący "na kasę chorych" miał zakaz jakiejkolwiek innej pracy
    poza tą "kasą". Coś jak "służba publiczna". Wybór miałby zarówno
    lekarz jak i pacjent. Teraz pacjent wyboru nie ma, nie licząc fikcji.

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl