PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ufać takiemu pracodawcy › Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    From: "Nick(i)" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Date: Mon, 27 Feb 2006 21:53:46 +0100

    on 2006-02-27 11:16 Sławek Mróz said something like this:
    > Użytkownik "yard" <y...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja korzystalem.
    > I wychodzi na to, ze lepiej prywatnie...
    > .. i taniej, biorac pod uwage ile faktycznie za panstwowa opieke medyczna place...

    nie ma to jak kompletnie przestarzale poglady, od lat mam w przychodni
    "panstwowej' lekarzy specjalistow i musze powiedziec ze sa lepsi od
    prywatnych, od jednej pani ginekolog ktorej za wizyty placilam 60 zl
    uslyszalam: "dobrze ze sie pani zajela sama tym problemem" (problem byl
    onkologiczny, dosc powazny. To mozesz mi powieziec za ta baba brala
    kase? za to zebym sie sama leczyla???

    nie, dzieki, nie korzystam z prywatnych lekarzy zjednego powdu: oni sa
    kompletnie pozbawieni odpowiedzialnosci, maja w wszytsko "gleboko i
    daleko" i na dodatek biora za to kase.

    a po co ja mam placic za cos co moge miec za darmo? (nie do konca bo i
    tak na sluzbe zdrowia mi zabieraja kase z wyplaty, w takim razie placie
    podwojnie)

    --
    pozdr
    Nicki

    ED- "czego pragną kobiety?"
    CHRIS O PORANKU - "tego co my tylko w kolorze..."

    http://furia.ovh.org