PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy można zostać Project Managerem bez doświadczenia w programowaniu? › Re: czy można zostać Project Managerem bez doświadczenia w programowaniu?
  • Data: 2005-11-02 13:36:22
    Temat: Re: czy można zostać Project Managerem bez doświadczenia w programowaniu?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    , bo tak sie sklada, ze "projekt informatyczny" czesciej dotyczy
    > czegos zupelnie innego - _tworzenia_ oprogramowania mianowicie.

    we wszystkich projektach w których uczestniczyłem i które prowadziłem było
    tworzone oprogramowanie w całości lub w części i było to po prostu jedno z
    zadań w projekcie podlegające zarzadzaniu przez kierownika całości projektu
    i nie traktowane inaczej niz inne zadania.
    Myślę że najistotniejsza róznica leży w charakterze projektu- inaczej bedzie
    wyglądala realizacja projektu "szytego na miare: dla konkretnego klienta i
    do
    konkretnego zastosowania a inaczej realizacja projektu tworzenia
    oprogramowania "na półke" które ma być sprzedawane jako skończony produkt na
    rynku ogólnym.

    > Moze tak jest we wdrozeniach. W kontekscie innych projektow
    informatycznych
    > to piramidalna bzdura.

    Tak jak napisałem wyżej- byćmoże decyduje charakter projektu, ale w firmie w
    której pracowałem stosowało się tą
    zasadę i mozna powiedzieć że z wyjątkeim ułamkowego odsetka- sprawdzała się-
    dlatego też mam planowstręt chyba jak mało która osoba.
    --
    Jackare
    Bytom