PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy mozna znalezc prace? › Re: czy mozna znalezc prace? [OT]
    From: u...@g...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy mozna znalezc prace? [OT]
    Date: 5 Jan 2007 04:21:01 -0800

    Witam
    > To nie jest kwestia musiał - nie musiał. To kwestia norm _zwyczajowych_
    > przyjętych w danym obszarze zastosowań. Taką normą jest także np. nie
    > bekanie i nie siorbanie przy stole. Ale jak sobie pobekasz i posiorbiesz, to
    > Cię do więzienia nie zamkną. Co więcej - jak większość zacznie bekać, to
    > może się to stać normą (wszak kiedyś tak było ;)).

    Tak ale niektórzy są tu pierwszy raz, niektórzy pierwszy raz piszą
    i tego nie wiedzą.
    Można zwrócić uwagę, ale nie w ten sposób: "nie masz pracy bo
    nawet nie umisz czytnika ustawić". Wiem że nie dosłownie tak to
    było, ale tak to zabrzmiało.

    > ....szeryfowa/bezszeryfowa...
    Może się to kiedyś przyda, jak o tych ogonkach to coś tam
    słyszłem, to o całej teorii z czytaniem pierwszy raz. Dzięki

    > No to co ja poradzę na to? Może się po prostu naucz robić prawidłowo?

    Wystarczy mi że wiem gdzie i jak to mogę zrobić, jak będę
    potrzebował to się nauczę szczegółów.

    > Nie wiem po co,

    Żeby nie słyszeć docinków, że nie używam polskich liter;-).

    > ale czy chociaż zwycięsko? ;)

    Chyba tak, jeszcze nikt na mnie nie nakrzyczał ;-). Dobrze że piszę
    przez google to nie mam problemu z czytnikiem ;-) (chyba)

    Tak podsumowując, chciałbym apelować o trochę więcej życzliwości
    dla tych mniej zorientowanych i szukających tu pomocy. Oni i tak mają
    jakiś kłopot, więc dołowanie ich za jakieś drobnostki napewno im
    nie pomaga

    Pozdrawiam
    Usjwo