PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy mozna znalezc prace? › Re: czy mozna znalezc prace?
  • Data: 2007-01-08 08:54:06
    Temat: Re: czy mozna znalezc prace?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Bremse wrote:

    > Nie chodziło mi o to, że bez znajomości się nie da. Tylko o to, że
    > wykorzystywanie znajomości przy szukaniu pracy jest wciąż
    > niedoceniane. A jak już ktoś gdzieś o tym wspomni, to najczęściej ma
    > na myśli jakąś patologię.

    Problem w tym, ze w warunkach ostrego niedoboru miejsc pracy i
    desperacji kandydatow wykorzystywanie znajomosci jest niezwykle podatne
    na patologie. Nie znaczy to, ze nie nalezy korzystac z tej dobrej
    wersji, ale nie nalezy sie dziwic ludzkim skojarzeniom.

    <priv>

    > Hmm, to może jak już spłodzimy jakieś teksty dla dobra ludzkości, to
    > byśmy się zgadali i jakoś w jednym miejscu je wywieszali?

    Jakby co, masz miejsce u mnie na pasnik.pl, w wybranej poddomenie lub
    jako czesc glownej, jak wreszcie ja zrobie - moze mnie to zmotywuje do
    ruszenia z tym, bo mam troche materialow, tylko od dawna nie mam
    motywacji do grzebania sie w przerabianiu tego na HTML.

    </priv>

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533