PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy mozna znalezc prace? › Re: czy mozna znalezc prace? [OT]
  • Data: 2007-01-04 19:20:17
    Temat: Re: czy mozna znalezc prace? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:enjajl$fbe$1@inews.gazeta.pl Marek Czepil
    <e...@s...pl> pisze:

    > Nie ponosi Cię zbytnio?
    Nie wiem, ale nie wydaje mi się.

    > Obsługa komputera - zna Windowsa (jakiegoś tam), potrafi napisać coś i
    > wydrukować, a i jeszcze stworzy sobie arkusz do liczenia zuzytych
    > kalorii...
    > A czytnik? Zadała pytanie i tyle.
    Dobrze, że nie w HTML-u. ;)
    IMO pewne standardy i reguły nie powstały po to aby ludziom życie utrudnić
    ale przeciwnie - ułatwić. Osługa komputera polega na przecieraniu go czasem
    szmatką. Obsługa programów to co innego. Tyle razy już widziałem takich co
    im się wydaje, że "obsługują komputer", a potem się okazuje, że wcięcie
    akapitowe robią tabulatorem (albo i spacjami!), nie rozróżniają czcionki
    szeryfowej od bezszeryfowej nie mówiąc o tym, że nie wiedzą do czego która
    służy, zaś wszystko co wyprodukują zapisują w Moich Dokumentach pod nazwą
    proponowaną przez program (np. Zeszyt*.xls :)). I jeszcze hasło do konta
    (typu "misiaczek") mają na fiszce przyklejonej do monitora (to nie żart).
    A małoś to widział na grupach postów w których bałwan jakiś zacytuje
    kilkadziesiąt linijek postu żeby pod spodem (i tak dobrze, że na dole)
    napisać "zgadzam się" albo "popieram"?
    Może się czepiam, bo świat się od takich rzeczy nie zawali, ale od bekania i
    puszczania głośnych bąków w restauracji także nie runie, więc może by tak
    zacząć to robić? Po co się męczyć... ;))

    Jotte