PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktoś miał doczynienia z agencjami pośrednictwa pracy

  • 11. Data: 2003-10-01 16:13:20
    Temat: Re: czy ktoś miał doczynienia z agencjami pośrednictwa pracy
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "Pawel A." <a...@w...pl> wrote in message
    news:blefm8$643$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    <bardzo dobry tekst wyciety>

    Niestety na Zachodzie wygląda to tak samo :-(.

    Misiek

  • 12. Data: 2003-10-01 21:25:32
    Od: "k32" <k...@o...pl>

    A ja znam osoby, ktore znalazly prace i to dosc ciekawe /branza IT/.
    I wcale nie szukaly jej tak dlugo...

  • 13. Data: 2003-10-01 23:13:27
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "Misiek" <g...@s...nl> writes:

    > "Pawel A." <a...@w...pl> wrote in message
    > <bardzo dobry tekst wyciety>
    >
    > Niestety na Zachodzie wygląda to tak samo :-(.

    Moze. Nie wiem.
    Ja w USA mialam do czynienia z HRowcami dwa razy.

    Raz byla to babka, rekruterka, wynajeta na zlecenie i miala szukac
    programistow. Dostala swoj kubik, siedziala miedzy programistami,
    chodzila z nami na lunch, gadala etc.

    Nie wiem jak byla oplacana, ale od kazdego znalezionego programisty,
    ktory zostal zatrudniony (najpierw ona znajdywala takich ludzi,
    dzwonila do nich i jesli stwierdzila, ze odpowiadaja kwalifikacjom to
    umawiala juz na normalna rozmowe kwalifikacyjna) dostawala prowizje.

    Nie byla mloda, pracowala w tej branzy juz 15 lat. Na osoby, ktore
    znalazla nikt specjanie nie narzekal.

    Druga HRka to byla zatrudniona w firmie naszej na etat. Jej praca
    polegala bardziej na byciu kadrowa, ale tez zajmowala sie wtepna
    rekrutacja.

    znalam je obie osobiscie i byly to dosc sensowne kobiety.

    przede wszystkim zadna z nich nigdy nie pozwalala sobie na traktowanie
    kogokolwiek bez szacunku. to byloby strasznie nieprofesjonalne.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun