PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ktoś miał doczynienia z agencjami pośrednictwa pracy › Re: czy ktoś miał doczynienia z agencjami pośrednictwa pracy
    From: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy ktoś miał doczynienia z agencjami pośrednictwa pracy
    Date: Wed, 01 Oct 2003 16:13:27 -0700
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    "Misiek" <g...@s...nl> writes:

    > "Pawel A." <a...@w...pl> wrote in message
    > <bardzo dobry tekst wyciety>
    >
    > Niestety na Zachodzie wygląda to tak samo :-(.

    Moze. Nie wiem.
    Ja w USA mialam do czynienia z HRowcami dwa razy.

    Raz byla to babka, rekruterka, wynajeta na zlecenie i miala szukac
    programistow. Dostala swoj kubik, siedziala miedzy programistami,
    chodzila z nami na lunch, gadala etc.

    Nie wiem jak byla oplacana, ale od kazdego znalezionego programisty,
    ktory zostal zatrudniony (najpierw ona znajdywala takich ludzi,
    dzwonila do nich i jesli stwierdzila, ze odpowiadaja kwalifikacjom to
    umawiala juz na normalna rozmowe kwalifikacyjna) dostawala prowizje.

    Nie byla mloda, pracowala w tej branzy juz 15 lat. Na osoby, ktore
    znalazla nikt specjanie nie narzekal.

    Druga HRka to byla zatrudniona w firmie naszej na etat. Jej praca
    polegala bardziej na byciu kadrowa, ale tez zajmowala sie wtepna
    rekrutacja.

    znalam je obie osobiscie i byly to dosc sensowne kobiety.

    przede wszystkim zadna z nich nigdy nie pozwalala sobie na traktowanie
    kogokolwiek bez szacunku. to byloby strasznie nieprofesjonalne.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun