PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wznowienie zasilku a karta rejestracyjna

  • 1. Data: 2003-09-30 18:42:14
    Temat: Wznowienie zasilku a karta rejestracyjna
    Od: "Negatyw" <n...@n...o2.pl>

    Witam
    Od czerwca tego roku, pobieralem zasilek dla bezrobotnych.
    Od lipca do wrzesnia - mialem prace na czas okreslony. Wracam znow na
    zasilek.
    Czy musze wiec ponownie wypelniac druk
    http://www.pup.poznan.pl/other/karta_rejestracyjna.p
    df , skoro jestem juz
    u nich w kompie i mam "swoj numer"?

    Prosze o jak najszybsza odpowiedz, gdyz jutro mam zamiar stac w tej
    nieszczesnej kolejce od ranka i chcialbym wiedziec, czy nie bede stal na
    prozno.
    Wypelnianie tych setek okienek jest bardzo czasochlonne...

    Pozdro
    Negatyw

  • 2. Data: 2003-10-01 03:17:58
    Temat: Re: Wznowienie zasilku a karta rejestracyjna
    Od: "irek" <j...@N...pl>

> [...]
    > zasilek.
    > Czy musze wiec ponownie wypelniac druk
    > Wypelnianie tych setek okienek jest bardzo czasochlonne...

    Procedura jest taka sama jak pierwszy raz. Jezeli brales zasilek, to wiedz
    ze z chwila podjecia pracy reszta zasilku przepada. UP nie daje
    ubezpieczenia zdrowotnego (chyba ze jestes osoba samotna), jezeli nie,
    ubezpiecza zona w swoim zakladzie na ksiazeczke rodzinna. Sam sie
    zastanawiam po jaka (....) oni istnieja. No chyba zeby robic statystyke ze
    bezrobocie spada :-))))
    pozdrawiam
    Irek

  • 3. Data: 2003-10-01 06:53:56
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > ubezpiecza zona w swoim zakladzie na ksiazeczke rodzinna. Sam sie
    > zastanawiam po jaka (....) oni istnieja. No chyba zeby robic statystyke ze

    kurde, nie strasz ludzi !!
    kontunuacja zasilku bedzie, jesli sa spelnione warunki art.25ust.11 lub
    ust.12 ustawy
    tak wiec rejestruj sie w urzedzie w ciagu 7 dni od daty konca pracy, a
    dostaniesz redszte zasilku
    co do ub.zdr. to bywa roznie, my np. czesc osob ubezpieczamy mimo ze
    malzonek pracuje, ale czesto niewiadomo do kiedy

    Jean

  • 4. Data: 2003-10-01 10:02:48
    Od: "Negatyw" <n...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kurde, nie strasz ludzi !!

    Dokladnie! :) Zasilek mi przyznano do 03.2004.
    Oczywiscie, trzeba (o czym przekonalem sie po 1,5 godz stania) wypelniac te
    smieszne tabelki.

    Pozdro
    Negatyw