PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?

  • 31. Data: 2007-05-29 22:20:57
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f3i7v4$8cl$1@inews.gazeta.pl Mich@l
    <k...@t...cy> pisze:

    > w jaki sposób młoda kobieta, dopiero rozpoczynająca karierę zawodową - bo
    > kaprys natury sprawił że właśnie takie przeważnie rodzą potomstwo
    Teza, jakoby to kaprys natury sprawił, że przeważnie rodzą kobiety
    rozpoczynające karierę zawodową jest mocno kontrowersyjna. Do zapłodnienia
    nie dochodzi bowiem przypadkowo (a u homo sapiens sapiens z pewnością).

    > - ma zabezpieczyć sobie (i dziecku!) rezerwy finansowe na ten kilkuletni
    > czas?
    Ba! Toż to właśnie jest jej problem i egzamin z dojrzałości do rozrodu.
    Ten bowiem nie jest przymusowy i z pewnością może być kontrolowany za pomocą
    tego, co niektórych z nas różni od większości zwierząt.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2007-05-29 22:23:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f3i8gl$8cl$2@inews.gazeta.pl Mich@l
    <k...@t...cy> pisze:

    > W normalnym kraju - owszem. Ale nie w Polsce. Za średnią jedną pensję nie
    > sposób utrzymywać przez kilka lat całej rodziny.
    To się jej nie zakłada.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2007-05-29 22:24:03
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Anio pracodawca niestety musi się o nią troszczyć, bo ją zatrudnił i podpisał
    > z nią umowe o pracę. Zaś z epoki socjalizmu, gdzie ludzi traktowano jak
    > dodatek do maszyny, na szczęście już wyszliśmy. Zas we współczesnym świecie o
    > wartości firmy decydują ludzie, i niestety dobro tych ludzi jest jak
    > najbardziej interesem pracodawcy.

    Właśnie tego dotyczył akapit "po trzecie" z mojego poprzedniego posta.
    Aby pracodawca nie traktował kobiety jako dodatku do maszyny, kobieta
    powinna najpierw przedstawiać w oczach tegoż pracodawcy jakąś wartość -
    czyli mieć jakieś konkretne kwalifikacje i umieć się zaprezentować, a
    także walczyć o swoje. Dobro takich pracownic jest rzeczywiście
    interesem pracodawcy.

    Natomiast dobro szeregowej wyrobnicy przytaśmowej, czy też ogólnie rzecz
    biorąc, kobiety nie przedstawiającej dla pracodawcy żadnej indywidualnej
    wartości, interesem pracodawcy nie jest, gdyż w razie czego co najwyżej
    wymieni on jedną, dwie, dziesięć "sztuk" na nowe.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 34. Data: 2007-05-29 22:36:35
    Od: "john" <j...@y...com>

    ty any z bozy laski uzytkowniku jestes debilem piszac takie wypowiedzi.
    Swoimi poprzednimi dales dowod ze w czasie wojny zapewne bylbys kolaborantem
    i piastowal funkcje kapo w obozie najchetniej zabijajac dzieci i kobiety w
    ciazy. Ale jaki kraj takie spoleczenstwo, ale ludzie nie sa tacy ciemni jak
    by chcieli szumnie nazywania pracodawcy a raczej geszefciarze i zwykli
    zlodzieje bo takie okreslenie do tego pasuje. Otoz kazdy wie jakie
    przywileje ma kobieta w ciazy i ta ktora wychowuje dziecko w UE nie
    wspominajac o rzekomo krwiopijczym i kapitalistycznym USA. Tam by pracodawca
    nawet nie smial wydobyc takich slow nie mowiac o jakimkolwiek szykanowaniu
    kobiety w ciazy bo narazil by sie na proces i wielomilionowe odszkodowanie.
    To co wypisuje taki typ jak any user to sa wlasnie propozycje posredniej
    eksterminacji narodu polskiego. Dlatego tez mamy najnizszy wskaznik urodzen
    w Europie. Oczywiscie u nas politycy maja usta pelne frazesow w sprawie
    ratowania sytuacji ale jakos nic nie robia zeby chronic kobiety ktore chca
    urodzic dziecko przed takimi bandytami mieniacymi sie pracodawcami.

  • 35. Data: 2007-05-29 22:40:57
    Od: sz <s...@b...no>

    leszek wrote:

    > Anio pracodawca niestety musi się o nią troszczyć, bo ją zatrudnił i podpisał
    > z nią umowe o pracę. Zaś z epoki socjalizmu, gdzie ludzi traktowano jak
    > dodatek do maszyny, na szczęście już wyszliśmy.
    [...]

    chyba ci sie systemy pomylily, to kapitalizm polega na wyzysku czlowieka
    przez czlowieka a socjalizm odwrotnie! :->

    sz.

  • 36. Data: 2007-05-29 22:41:51
    Od: "john" <j...@y...com>

    19 zapewne tak ale taki jest w kraju co widac po tym co wypisuja tacy debile
    jak ty.

  • 37. Data: 2007-05-29 22:42:36
    Od: "john" <j...@y...com>

    oczywiscie chodzilo o 19 wieczny kapitalizm

  • 38. Data: 2007-05-29 22:43:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f3ia61$okq$1@nemesis.news.tpi.pl john <j...@y...com>
    pisze:

    > To co wypisuje taki typ jak any user to
    > sa wlasnie propozycje posredniej eksterminacji narodu polskiego.
    > Dlatego tez mamy najnizszy wskaznik urodzen w Europie.
    Co ty gadasz, człowieku?
    Polska ma niski wskaźnik urodzeń z powodu bredni jakiegoś bylejakiego
    sfrustrowańca???
    Bądźże poważny.

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2007-05-29 22:47:55
    Od: sz <s...@b...no>

    john wrote:
    [...]
    > w Europie. Oczywiscie u nas politycy maja usta pelne frazesow w sprawie
    > ratowania sytuacji ale jakos nic nie robia zeby chronic kobiety ktore chca
    > urodzic dziecko przed takimi bandytami mieniacymi sie pracodawcami.

    tak! masz racje!
    zlikwidowac pracodawcow!
    to wrzód na zdrowym ciele najjasniejszej rzeczypospolitej!!!1!!

    sz. ;-)

  • 40. Data: 2007-05-29 22:56:29
    Od: sz <s...@b...no>

    Jotte wrote:
    > Co ty gadasz, człowieku?
    > Polska ma niski wskaźnik urodzeń z powodu bredni jakiegoś bylejakiego
    > sfrustrowańca???
    > Bądźże poważny.

    nie wiedziales? any user wysyla w swoich postach sygnaly podprogowe
    zatrzymujace owulacje u kobiet!
    na szczescie john to odkryl, inaczej polska bylaby zgubiona.

    sz.