PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy kobieta 30 letnia ma szance na au pair?

  • 11. Data: 2002-08-07 09:03:14
    Temat: Re: czy kobieta 30 letnia ma szance na Au pair?
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > kolezanka, bdb zajomosc niemieckiego, ukonczone studia pedagogiczne,
    > doswiadczenie w nauczaniu i metodyce i takie tam,
    > chetnie wyjedzie i zaopiekuje sie dziecmi w Niemczech;
    > gdzie ma szukac? znacie wiarygodne miejsce?

    Trzydzieści lat to już za dużo na tego rodzaju wyjazdy.
    Górna granica o jakiej wiem - to 28 lat. Z tym, że bardzo mało rodzin jest
    chętnych na wzięcie opiekunki w takim wieku. Preferowane są te w okolicach
    22 lat.

    Asmira

  • 12. Data: 2002-08-07 09:18:39
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Zarejestrować firmę? Sam ZUS to 605 zł (najmniejszy) bez wzgędu na to,
    > czy ma się dochody czy nie.

    Miesięcznie? Pytam całkiem poważnie, nie znam się na tym.

    > Za granicą można nauczyć się doskonale języka,

    Tylko ona go zna bdb

    poziom życia jest
    > zdecydowanie
    > wyższy.

    Nie na au pair.

    Jak się rozezna w terenie zawsze może robić coś innego za lepsze
    > pieniądze.

    A dostanie pozwolenie na prace?

  • 13. Data: 2002-08-07 09:20:59
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Z tym, że bardzo mało rodzin jest
    > chętnych na wzięcie opiekunki w takim wieku. Preferowane są te w okolicach
    > 22 lat.

    Potrafisz może uzasadnić dlaczego? Tak z ciekawości pytam.

  • 14. Data: 2002-08-07 09:37:40
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > Miesięcznie? Pytam całkiem poważnie, nie znam się na tym.

    Miesięcznie. Plus koszty za rejestrację, pieczątkę i konto w banku
    oraz księgowość.

    > Tylko ona go zna bdb

    Pozna jeszcze lepiej język i obyczaje.
    Nawiąże być może kontakty.

    > Jak się rozezna w terenie zawsze może robić coś innego za lepsze
    >
    > A dostanie pozwolenie na prace?

    Jeżeli znajdzie kogoś kto zechce ją zatrudnić to owszem.

    R.

  • 15. Data: 2002-08-07 10:49:55
    Temat: Odp: czy kobieta 30 letnia ma szance na au pair?
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik winetu <P...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aiqmcg$2g3$...@n...tpi.pl...
    > Może to zarejestrować i się ubeezpieczyć i chyba lepiej na tym wyjdzie niż
    > na au pair. Au pair jest dobre jak ktoś chce się nauczyć języka i zdobyc
    > doświadczenie a nie do zarobkowania i stabilizacji.

    Albo jak chce podrozowac... A tego chyba nikt nie wzial pod uwage... Moze ta
    Pani ma dosc stabilnego zycia?? Moze chce cos zmienic??

    Kania
    --
    Priv tylko na priva

  • 16. Data: 2002-08-07 10:51:31
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik RZ <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aiqpjf$i0m$...@n...tpi.pl...

    > Miesięcznie. Plus koszty za rejestrację, pieczątkę i konto w banku
    > oraz księgowość.

    Konto np w mBanku (elektroniczne, na firme) nic nie kosztuje, pieczatki z
    reszta artykulow potrzevbnych to wydatek kolo 200 pln (jednorazowy),
    ksiegowosc mozna prowadzic samemu.

    Kania
    --
    Priv tylko na priva

  • 17. Data: 2002-08-07 10:52:39
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik matad0r <M...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aiqjaa$4g1$...@n...tpi.pl...

    > Ryzyko zgoda..
    > Ale zarobki na Au pair to nie jest nic duzego...
    > Wiem bo widzialem kiedy pracowalem w niemczech - dziewczyny ktore
    pracowaly
    > i dostawaly oplacony kurs jezyka, jedzenie, spanie i jakies
    > kieszonkowe(miesiecznie tyle ile ja zarabialem w kilka dni...
    >
    > a pracowaly calkiem sporo.

    Oki, ale byly bez wyksztalcenia i bez znajomosci jezyka. A ta Pani posiada
    jedno i drugie

    Kania
    --
    Priv tylko na priva

  • 18. Data: 2002-08-07 11:04:17
    Od: "Darek" <d...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > chetnie wyjedzie i zaopiekuje sie dziecmi w Niemczech;
    > gdzie ma szukac? znacie wiarygodne miejsce?

    Na au pair to sie jej chyba nie oplaca... Dostanie co prawda mieszkanie i
    jedzienie, ale zarobi grosze = kieszonkowe... Juz lepiej oplaci sie jej
    jechec na sprzatenie, albo zalatwic normalna prace w niemickim kindergarten
    (miejsca sa tylko trzeba popytac...).

    D.

  • 19. Data: 2002-08-07 11:11:40
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > Konto np w mBanku (elektroniczne, na firme) nic nie kosztuje, pieczatki z
    > reszta artykulow potrzevbnych to wydatek kolo 200 pln (jednorazowy),
    > ksiegowosc mozna prowadzic samemu.

    Trzeba mieć dostęp do internetu lub telefonu, a to nie jest za darmo.
    Żeby prowadzić księgowość trzeba sie na tym świetnie znać i być cały czas na
    bieżąco.
    A ZUS nadal 605 zł miesięcznie....

    R.

  • 20. Data: 2002-08-08 12:49:20
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Konto np w mBanku (elektroniczne, na firme) nic nie kosztuje, pieczatki z
    > reszta artykulow potrzevbnych to wydatek kolo 200 pln (jednorazowy),
    > ksiegowosc mozna prowadzic samemu.

    To maja juz w mBanku konta firmowe? Od dawna?
    I.