PracaGrupypl.praca.dyskusje › warunki pracy

  • 1. Data: 2002-08-06 15:26:24
    Temat: warunki pracy
    Od: "paweł" <r...@w...pl>

    witam wszystkich
    mam pytanie jestem zatrudniony na 1/2 etatu a pracuję po 8- 12 godzin
    dziennie , nadgodziny wypłacane są dopiero po przekroczeniu limitu godzin
    dla całego etatu, jak to się ma do obowiązujących przepisów ?
    i drugie pytanie warunki pracy są skandaliczne, traktowanie pracowników też
    czy po nagłośnieniu tego w mediach, oczywiście jeżeli jakiekolwiek będą tym
    zainteresowane np: "NIE" ( chodzi o ogromną firmę znaną w całej Polsce) .
    mogę mieć jakieś problemy z powodu naruszenia - jakiś przepisów ??????
    Paweł

  • 2. Data: 2002-08-06 16:09:22
    Temat: Re: warunki pracy
    Od: "polak mały" <p...@p...onet.pl>

    paweł <r...@w...pl> w artykule news:aioqns$4o6$1@news.tpi.pl pisze...
    > czy po nagłośnieniu tego w mediach, oczywiście jeżeli jakiekolwiek
    będą tym
    > zainteresowane np: "NIE"...

    Czy ktoś wogóle czytuje to ścierwo? ;)

  • 3. Data: 2002-08-06 16:21:32
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 06 sie 2002, "polak mały" <p...@p...onet.pl> zapodal(a):

    > Czy ktoś wogóle czytuje to ścierwo? ;)

    Sam sie zdziwilem ale z dyskusji na pewniej (w miare powaznej ;) grupie
    wynika, ze tak.

    --
    Nie umieraj, Shrek! a jak zobaczysz dlugi tunel, to nie idz w strone
    swiatla!.

  • 4. Data: 2002-08-06 16:31:50
    Od: "paweł" <r...@w...pl>

    Czyzby McDonald's ??????
    nie, jest chyba to aż tak istotne ale jest to podobna firma typu "zachodni
    koncern"

  • 5. Data: 2002-08-06 16:34:05
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

  • 6. Data: 2002-08-07 07:15:52
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

> [...]
    > zainteresowane np: "NIE" ( chodzi o ogromną firmę znaną w całej Polsce) .
    > mogę mieć jakieś problemy z powodu naruszenia - jakiś przepisów ??????

    Za nagłosnienie łamanych przepisów Kodeksu Pracy nikt Ci nic nie zrobi, pod
    warunkiem że jest to prawda. No oczywiście zwolnią Cie z pracy, ale z tym to
    pewnie sie liczysz.

    Wiesiek

  • 7. Data: 2002-08-07 11:43:46
    Od: "polak mały" <p...@p...onet.pl>