PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomocy

  • 1. Data: 2002-08-06 18:15:23
    Temat: Pomocy
    Od: "Brodaty" <m...@w...pl>

    Czy ktos moglby mi poradzic skad mozna zalozyc stale lacze, zeby bylo jak
    najtaniej (warszawa). Narazie mam chello (180zl) i to jest stanowczo za duzo
    dla mnie.

    Dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2002-08-06 18:32:49
    Temat: Re: Pomocy
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Brodaty wrote:

    > Czy ktos moglby mi poradzic skad mozna zalozyc stale lacze, zeby bylo
    > jak najtaniej (warszawa). Narazie mam chello (180zl) i to jest
    > stanowczo za duzo dla mnie.

    A nie uważasz, że to pytanie jest mocno NTG???

    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-08-06 19:44:17
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Brodaty" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moglby mi poradzic skad mozna zalozyc stale lacze, zeby bylo jak
    > najtaniej (warszawa). Narazie mam chello (180zl) i to jest stanowczo za
    duzo
    > dla mnie.

    Ostatnio temat byl mocno walkowany na pl.regionalne.warszawa.
    Ale taniej, niz masz, to chyba nie znajdziesz.
    Iwonka

  • 4. Data: 2002-08-07 07:26:04
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Czy ktos moglby mi poradzic skad mozna zalozyc stale lacze, zeby bylo jak
    > najtaniej (warszawa). Narazie mam chello (180zl) i to jest stanowczo za duzo
    > dla mnie.

    moze AsterCity Net (czy jakto sie tam nazywa) albo Neostrada, ale to
    drugie raczej odradzam :)

    Pozdrawiam,
    Cass

    P.S Poza tym NTG :)